Thursday, 28 June 2012

Cafe Ole, Essence (Nude Glam)

Cafe Ole, Essence (Nude Glam)
It's a polish from one of the latest Essence lines, Nude Glam. I bought it because it looked like caffe latte or cocoa with lots of milk...I'm still on the hunt for such a shade, because this one sadly turned out to look different (against my complexion). I mean, it's sill nice but sadly such colours tend to look a bit grey on my nails and I'm not very happy with it. Overall, it's a cool polish - application is easy (which is great when it comes to nudes), it needs 2 coats and dries quickly. I just wish it didn't look so ashy on me, boo.


Cafe Ole, Essence (Nude Glam)
To lakier z jednej z najnowszych linii Essence, Nude Glam. Kolor naprawdę mi się spodobał, to takie caffe latte albo kakao z dużą ilością mleka...jednak nadal poszukuję ideału, bo ten niestety się nie sprawdził - w zetknięciu z kolorem mojej skóry łapie szare tony. Lakier mimo to jest fajny, a takie kolory niestety mają tendencję do szarzenia na moich paznokciach, co bardzo mnie smuci. Ogólnie jednak lakier jest fajny - maluje się nim łatwo (a nie zawsze tak jest w przypadku lakierów nude), wystarczyły dwie warstwy, które szybko wysychały. Żeby tylko nie wyglądał na mnie tak szaro, bu!


14 comments:

  1. faktycznie, dość szaro wyglada na paznokciach.
    moze eveline 496? choć ma troche rózowych tonów, ale bardzo ładnie wygląda na paznokciach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozejrzę się za tym eveline, dziex. może właśnie powinnam coś bardziej z różowymi tonami żeby bardziej brązowo wyglądały...ale to trochę bez sensu. kto wie, kto wie. :p

      Delete
  2. Próbowałaś innych z tej serii? Moim ideałem jest Cream & Cookies, idealnie beżowy bez mocno różowych czy żółtych tonów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem, że on jest ładny, ale to taki bardziej typowy nude...a ja szukam kawy z mlekiem/kakao i niestety takie chłodniejsze odcienie wychodzą u mnie szaro.

      Delete
  3. piękny nudziak, jeden z ładniejszych, jakie widziałam ;)

    ReplyDelete
  4. Ładny, ale rzeczywiście wygląda szaro :( Bardziej karmelowy wyglądałby na Tobie idealnie:)

    ReplyDelete
  5. Lubie go, mimo, ze na drugi dzien serwuje mi odpryski do połowy paznokcia;)

    ReplyDelete
  6. ładny :) Ja nie mam żadnego z tej serii bo nadal nie wiem, na jaki się zdecydować ;p

    ReplyDelete
  7. wg mnie fajnie, elegancko :) ale nie jest to typowy nudziak

    ReplyDelete
  8. kurde ta cała seria to super lakiery... z najgorszymi pędzelkami ever. Tak twardego szajsu jeszcze nie używałam. :/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...