Monday, 4 June 2012

Antiquated, Color Club

Antiquated, Color Club
I've been so much into neon, bright and bold polishes lately that it became slightly overwhelming. I wore Gold Sparkles from IsaDora some time ago for a change and I think I'll use Antiquated very soon too. I always associated metallic or foil polishes with winter/autumn, but it actually looks cool now too! (I have no idea why it surprised me). It needed 2 coats and it dried very quickly. It's a foil/metallic polishes without visible brush strokes. It's a very subtle, pale gold, it is more of a golden beige in fact. It's one of these nail polishes which from a distance look more spectacular.

                                                                        *  *  *

Antiquated, Color Club
Ostatnio tak wkręciłam się w jaskrawe, żywe i neonowe lakiery, że w końcuzaczęły mnie już powoli przytłaczać. Jakiś czas temu nosiłam Gold Sparkles IsaDory dla odmiany i wydaje mi się, że niedługo użyję też Antiquated. Zwykle metaliczne/foliowe lakiery kojarzyły mi się z jesienią/zimą ale teraz też wyglądał super (nie mam pojęcia czemu mnie to zdziwiło). Nałożyłam 2 warstwy, Antiquated które bardzo szybko wyschły. Lakier jest metaliczny lub jak kto woli foliowy, bez żadnych śladów pędzelka. To takie stonowane, jasne złoto, właściwie opisałabym go bardziej jako złotawy beż. I dla mnie to jeden lakierów, który zdecydowanie efektowniej wygląda z oddali niż z bliska.



9 comments:

  1. lubię go, a u Ciebie świetnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  2. Mam ten lakier, ale jeszcze nie zdążyłam go wypróbować :D

    ReplyDelete
  3. no on niezły, akurat taka odskocznia od jakiś odpałowych kolorów :P

    ReplyDelete
  4. bardzo go lubię ! w ogóle cała ta seria jest genialna :) tak jak nie przepadam za CC tak foiled im się wyjątkowo udały :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurczę, ja też jakoś nie przepadam za CC...staram się je polubić i staram, i jakoś nie mogę (słabo mi się trzymają). Ale top coat z tych setów jest ekstra i foilowe też. Ale glittery jakoś mnie zawiodły. Tych kupowanych na sztuki też nie uwielbiam jakoś szczególnie. Muszę fajniejsze kolory zdobyć. :D

      Delete
  5. mam go ,ale jeszcze nie gościł na moich paznokciach. muszę go w końcu wypróbować:)

    ReplyDelete
  6. i always use this shade for stamping, but it looks so good on its own, too!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...