Tuesday, 22 May 2012

Wonder Nails 06, Wibo

Wonder Nails 06, Wibo
Just another nail polish series from Wibo, called Wonder Nails. The shades in the collection are pretty but not very original, I'd say. I picked only one because I haven't got such a purple yet, and I've been looking for this shade for ages (that's exactly how I imagined Rosa Flood's nails from The Late Hector Kipling novel) It's mid neutral purple, in my eyes it has no red/blue tones, just pure purple (I love the way it sounds, ha). The brush is slightly weird, like angled eyeliner brush or something...but I don't know,  maybe there's something wrong with my polish only. It needed 3 coats but it looks very pretty and sooo glossy! I'd like see such purples being released by brands more often, but it hardly ever happens, shame!

                                                                          *   *   *
Wonder Nails 06, Wibo
Nie wiem czy jeszcze pamiętacie, ale nabawiłam się lekkiej awersji do Wibo, o czym pisałam w poprzedniej notce o lakierze Wibo. Szczerze mówiąc,  trochę mi przeszło, ale "to już nigdy nie będzie to samo".
Lakier pochodzi z jednej z nowszych kolekcji Wonder Nails i ma numer 6. Kolory z tej serii są bez wątpienia bardzo ładne, ale moim zdaniem,  niezbyt oryginalne. Wybrałam tylko jeden, fiolet. Nie mam jeszcze takiego odcienia i szukałam go całe wieki (dokładnie tak wyobrażałam sobie paznokcie Rosy Flood z książki Pośmiertna sława Hectora Kiplinga). Jest to średni, neutralny fiolet...według mnie, nie ma w sobie ani różowych ani niebieskich tonów, po prostu czysty fiolet. Pędzelek jest nieco dziwny, przypomina mi trochę skośne pędzle do eyelinera...ale nie wiem, mam tylko jeden lakier z tej serii i może tylko z moim jest coś nie tak? Nałożyłam 3 warstwy, wygląda pięknie i jest baaardzo szklisty. Chciałabym, żeby firmy częściej wypuszczały takie odcienie, ale niestety rzadko się to zdarza.



19 comments:

  1. Z tego co pamiętam, to na 4 lakiery z Amazing Amazone jeden był na ukos ścięty, czyli niedoróbka moim zdaniem >_<
    Kolor sympatyczny :)

    ReplyDelete
  2. mam ten lakier, mam ten kolor -nie przepadam za wibo - le ostatnio wypuszczają całkiem fajne kosmetyki :)

    ReplyDelete
  3. fajny, on taki lekko niebieski? mnie ten mój Precision fioletowy tak samo cieszy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobra jestem plackiem, przeczytałam już i wszystko wiem :P

      Delete
  4. kojarzy mi się z latami 80-tymi :D

    ReplyDelete
  5. bardzo fajny kolor!
    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  6. Całkiem fajny ten fiolet. Ja jeszcze nie kupiłam żadnego z Wonder Nails (jeszczeee!) :D

    ReplyDelete
  7. Ja mam żółty z ten serii, pędzelek normalny :)

    ReplyDelete
  8. jeszcze nie mam lakieru z tej serii.a ten fiolet całkiem fajny:)

    ReplyDelete
  9. mam podobny, albo taki sam z GR, więc się nie skuszę ;)

    ReplyDelete
  10. Ładny.. trzeba przeszukać półeczki w sklepie :P

    ReplyDelete
  11. nie sądziłam, że go potrzebuję, ale teraz wiem, że tak.

    ReplyDelete
  12. Mam 1xwonder nails, 1xwild thing i 1xback to nature z tej nowej serii i właśnie brąz z back to nature ma taki skośny pędzelek, ale w sumie maluje się w porządku :)

    ReplyDelete
  13. właśnie dzisiaj kupiłam ten lakier i mam go już na paznokciach, kolorek śliczny :)
    w moim egzemplarzu pędzelek był normalnie ścięty, więc to chyba zależy jak sie trafi ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...