Thursday, 17 May 2012

Spellbound, Nail Tek

Spellbound, Nail Tek (Hydration Therapy series)
Actually I'm not a fan of dark red polishes. I mean, I love them but I didn't get used to wearing them myself because I always thought they are  too serious for me. My style isn't very classic...but the older I get, the more I appreciate  classic look and clothing. It never gets old, it never looks bad - so simple. This polish is the prettiest wine red I've ever seen. It looks so feminine, glossy and expensive, I'm really impressed. Nail Tek polishes are a bit pricey indeed, but I think it's completely justified. I have a few cheaper deep, bloody red polishes and none of them looks as chic as Spellbound. It needed 2 coats  (but even one looks fine) and painting was effortless. I'm lost for words and I can't even believe these are my nails in the photos. I want to wear it everyday!


                                                                        *   *   *
Spellbound, Nail Tek ( z serii Hydration Therapy)
Mówiąc szczerze, nie jestem fanką ciemnych czerwonych lakierów. To znaczy, uwielbiam na nie patrzeć i podziwiać na innych dłoniach, jednak zawsze myślałam, że dla mnie są zbyt poważne. Mój styl ubierania nie jest zbyt klasyczny...ale im starsza jestem, tym bardziej doceniam właśnie klasyczny wygląd i ubrania. Myślę, że to nigdy się nie zestarzeje i nigdy nie wygląda źle. A ten lakier to najpiękniejsza czerwień w kolorze wina jaką kiedykolwiek widziałam. Wygląda kobieco, drogo i ślicznie błyszczy. Lakiery Nail Tek (u nas dostępne w drogeriach Sephora/Douglas) są nieco drogie, ale wydaje mi się, że jest to usprawiedliwione. Mam kilka tańszych, krwistoczerwonych lakierów i żaden nie wygląda tak szykowanie jak Spellbound. Na zdjęciach 2 warstwy, (ale nawet jedna wygląda w porządku) a malowanie absolutnie nie wymaga większego wysiłku. Nawet ciężko mi uwierzyć, że na zdjęciach są moje paznokcie, tak ładnie wyglądają. Mogłabym go nosić cały czas. :)


10 comments:

  1. o mamo cudny *.* ale masz długie paznokcie :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie tutaj chyba krótkie miałam. Sama już nie wiem. Ciemniejsze lakiery ogólnie wydłużają i powiększają mi płytkę.

      Delete
  2. tak jak nie lubię czerwonych lakierów tak własnie ostatnio szukam ciemnej czerwieni :)

    ReplyDelete
  3. Twoje paznokcie zawsze są cudne :)) Żałuję, że mi taki kształt nie pasuje...
    Kolor świetny, z klasą.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. :) Ja bym chciała nosić zaokrąglone/migdały. No i niestety nie pasują. Ech!

      Delete
  4. Ciekawy kolorek.. Jak czerwone wino ;)

    ReplyDelete
  5. Ale nie noś go cały czas, bo nie będziesz miała co na bloga wrzucić ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...