Friday, 18 May 2012

Not Forget Me, Virtual

Not Forget Me 152, Virtual (Fashionmania series)
That's another Polish brand. We're quite lucky, right? It's a baby blue/aqua pastel shade packed with vivid blue shimmer (which in the bottle is a bit iridescent, seems to be also pink and purple, but it doesn't show on the nails). The formula doesn't resemble an average pastel nail polish, it's very sheer and slightly jelly. Where it comes to sheerness, it's a bit of a bummer...it's very sheer and transparent, I had do apply 4 coats...I think it's just better to use it over more opaque blue pastel. Luckily, it dries quite quickly but it doesn't smudge or anything, it's just sheer but pretty!

                                                                    *  *  *

Not Forget Me 152, Virtual (seria Fashionmania)
Lakier z najnowszej kolekcji Virtual. To taki baby blue/wodny odcień...nie jest jednak to typowy pastelowy lakier, ma w sobie intensywne niebieskie drobinki (w butelce mieni się na różne kolory, różowy i fioletowy...ale na paznokciach jest tylko niebieski). Wykończenie nie przypomina też typowej pasteli, jest przezroczysty i lekko żelkowaty. To prześwitywanie jest lekko irytujące...nie kryje najlepiej i jest jakby wodnisty. Mały dziwak. Musiałam nałożyć 4 warstwy...wydaje mi się, że lepiej go nałożyć po prostu na jakiś lepiej kryjący pastelowy niebieski. Na szczęście nie schnie wieki i nie maluje się nim trudno - po prostu jest dość transparentny ale bardzo ładny.

It's a bit less intense in person/ Na żywo jest trochę mniej intensywny







23 comments:

  1. ładnie te drobinki się prezentują, ale jak dla mnie zbyt transparentny jak na cztery warstwy

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety, już sama nie wiem co o tym myśleć. pokombinuję z layeringiem, może na jakimś ciemnym będzie fajny?! hmm

      Delete
    2. Albo na jakiejś mięcie dobrze kryjącej

      Delete
    3. pokaż efekty layeringu! :)
      na mięcie mógłby być.
      jak napotkam gdzieś virtuale to rozważę.

      Delete
  2. I'm in love with this!! The shimmer in it is so gorgeous!

    ReplyDelete
  3. kolor piękny, ale jak na 4 warstwy to krycie faktycznie słabiutkie.

    ReplyDelete
  4. 4 warstwy?? to nie dla mnie ,ale kolor śliczny:)

    ReplyDelete
  5. 4 warstwy i takie krycie :O
    no ale kolorek piękny :)

    ReplyDelete
  6. Śliczny kolorek ;) 4 warstwy :O Lubię firmę Virtual a tu takie coś

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    ReplyDelete
  7. jaakie cudo! ale 4 warstwy?!

    ReplyDelete
  8. Piękny odcień i te drobinki, szkoda, że jest tak mało kryjący. Zawsze można nim machnąć po błękicie albo mięcie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taki mam plan...szkoda żeby stał i się marnował. ;) fioletowy na szczęście lepiej kryje.

      Delete
  9. szkoda, że krycie jest takie słabe bo kolor sam w sobie jest ciekawy:)

    ReplyDelete
  10. O matko, odpadłam! Uwielbiam takie słabokryjące lakiery!

    ReplyDelete
  11. "u mnie" wczoraj był ten fioletowo - lawendowy. Mam odczucie podobne do Twoich, nie kryje zbyt dobrze, ale przyjemny lakier. Bardzo lubię lakiery Virtual :)

    ReplyDelete
  12. fioletowy ten jasny.... ?? bo właśnie go kupiłam dzisiaj... nr 150... chociaż z tego co zdążyłam zauważyć, chociaż pędzelek ma lepszy niż te z serii find your color...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, ten. :) pędzelki są spoko i ogólnie przyjemne lakiery. w fioletowym 3 warstwy ok, ja mam naprawdę białe paznokcie i to trochę problem przy takich lakierach. popróbuj na ciemnych lakierach, całkiem fajnie wyglądają, dużo kombinacji można zrobić. :)

      Delete
  13. Podoba mi się shimmer, nadaje charakteru :)

    ReplyDelete
  14. Piękny, a te drobinki .. śliczny :)

    ReplyDelete
  15. łał jaki śliczny , niby taki zwyklak ale te drobinki wszystko zmieniają
    Muszę go mieć :)

    ReplyDelete
  16. Jeju, genialny jest ten kolor!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...