Wednesday, 2 May 2012

My coral and salmon pink polishes

Hello ladies,
I thought it'd be cool to start May with something new...so I decided to show you a bit of my collection  on my blog the first time. I want to begin with coral, salmon pink polishes and very soft oranges (like peach/apricot yoghurts). I think corals are often hard to define, sometimes it's difficult to say whether they're more pink or orange, usually it's something in between. I define salmon pinks in exactly the same way, they're just lighter and more pastely. I did my best to take decent photos, but it's hard to show colours accurately when you have so many similar shades squeezed together. Also, they may look the same sometimes, but every polish below is a little bit different. It'd take me ages to describe each of them separately...if you have any questions, just leave a comment and I'll reply! I love corals on nails, they're one of my favourites (especially the ones on the pink side) and I'm surprised that I've just so little).

                                                                  *  *  *

Pomyślałam, że fajnie będzie zacząć maj od jakiejś małej odmiany...więc postanowiłam pierwszy raz na blogu pokazać wycinek mojej kolekcji. Na pierwszy ogień idą korale, łososiowe róże i delikatne pomarańcze (coś jak jogurty morelowe czy brzoskwiniowe). Wydaje mi się, że korale są dość ciężkie do opisania, czasem trudno powiedzieć czy są bardziej różowe czy pomarańczowe - zwykle to coś pomiędzy. Łososiowe róże postrzegam tak samo, są tylko jaśniejsze i bardziej pastelowo. Starałam się jak mogłam żeby zrobić przyzwoite zdjęcia, ale ciężko pokazać różnice odcieni jak tyle podobnych kolorów ściśnie się razem. Poza tym, niektóre mogą wyglądać niemal identycznie, jednak każdy jest trochę inny. Zapisałabym się na śmierć gdybym musiała opisywać każdy lakier po kolei - więc jeśli macie jakieś pytania, chętnie na nie odpowiem pod spodem. Korale to jedne z moich lakierowych ulubieńców (szczególnie te bardziej różowe) i w sumie zdziwiłam się, że nie ma ich tak wiele.



PINK CORALS/ RÓŻOWE KORALE

1. MNY Maybelline 342
2. Colour Alike, Coral Red
3. Bell, FC 322
4. Inglot 306
5. Essie, Carousel Coral
6. Misa, Bop til you drop


ORANGE CORALS/ POMARAŃCZOWE KORALE




7. Wibo, 328
8. Essence Colour&Go
9. Vipera, High Life 820
10. Revlon, Mad About Mango (it stained my nails BADLY/ przebarwił mi paznokcie, nie polecam)
11. Catrice, Pimp My Shrimp



SALMON PINK & SOFT CORALS / ŁOSOSIOWE RÓŻE I DELIKATNE KORALE
 12. Safari 55
 13. Inglot, 972
 14. Orly, Cotton Candy
 15. Barielle, Blossom
 16. Avon, Apricot Mystery




PEACH YOGHURT/ JOGURTOWE :)

 17. Models Own, Peach Puff (it's much lighter in person/ jest dużo jaśniejszy na żywo)
 18. Models Own, Peach Sherbet
 19. China Glaze, Seashell
 20. Essie, A Crewed Interest
 21. Dor  13


MUTED DARK CORALS/ CIEMNE PRZYGASZONE KORALE
22. Estee Lauder, Rose Coral
23. Chanel, India 137 (very old, from my high school, I used to have a few polishes back then/ stary, jeszcze z czasów liceum, kiedy miałam tylko kilka lakierów)
24. Models Own, Vintage Pink


Would you like to see other colours?
Chcecie zobaczyć jakieś inne kolory?

20 comments:

  1. Replies
    1. Nie-bie-skie! Nie-bie-skie! :D
      Super kolekcja, zazdroszczę i gratuluję ;))

      Delete
    2. także wołam o niebieskie! :D

      Delete
    3. Dobra, na pewno następne będą niebieskie. :D

      Delete
    4. ale granatowe też, dobra? :)

      Delete
  2. och jak ja kocham takie odcienie <3
    pięknie!

    zostałaś otagowana: http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan-czyli-32-pytania-p.html

    ReplyDelete
  3. O maaaamo <3 Daj trochę *.*

    ReplyDelete
  4. Of course I'd like to see other colors! Stash pics are always good. :)

    ReplyDelete
  5. o mamo... *_* cudowne! moje ukochane kolory :) przypomniałaś mi tym postem, że mam kupić Orly Cotton Candy :P Dawaj inne kolory! :D

    ReplyDelete
  6. chcemy zobaczyć wszystkie kolory :-)

    ReplyDelete
  7. These are my favourite colours at the moment. You have a lovely selection!!!
    I'd love to see the other polishes you have :)

    ReplyDelete
  8. o jezusieńku, ile tego jest ;o

    ReplyDelete
  9. I would like to see violets and blues, please <3

    ReplyDelete
  10. Haha, kiedy zobaczyłam miniaturkę posta pomyślałam: "O, dobrze, bo akurat szukam koralowego lakieru."
    A tu się okazuje, że tyle lakierów naraz sprawiły, że mam mętlik w głowie i nie wiem, który mi się najbardziej podoba :D

    ReplyDelete
  11. Aaach, też uwielbiam koralowe *__*

    ReplyDelete
  12. I'm a little bit jealous of your peachy coral collection!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...