Tuesday, 29 May 2012

Movie Star, Essence

Movie Star, Essence
That's a nail polish from Colour&go series...which I don't like that much, but actually it's slowly growing on me! I still won't be getting any glitters from this series (and probably Essence in general) because they dry too quickly, even though I take care on them. I got Movie Star from my nail polish friend and at the beginning  I thought it's not a shade for me (grey is a difficult colour for me and not many shades look nice unless they're very dark). This one turns out to be much much darker than it seems in the bottle! It looks almost vampy and I thought it's mid-grey. I regret it took me so long to try this nail polish, because I ended up loving it. :) It's very opaque, I applied from 1-2 coats, depending on the nail. And I'm afraid Movie Star might not be available any more. Anyone knows?


Movie Star, Essence
Lakier z serii Colour&go...za którą nie przepadam, ale właściwie powoli się do niej przekonuję. Mimo to, nie zamierzam już kupować z tej serii brokatów (ani prawdopodobnie w ogóle glitów Essence), bo gęstnieją dosłownie po jednym użyciu, a bardzo o nie dbam. Dostałam Movie Star od lakierowej koleżanki i początkowo myślałam, że to kolor zupełnie nie dla mnie (szary to trudny dla mnie kolor i większość wygladą nieciekawie, o ile nie są bardzo ciemne). Ten akurat okazuje się być dużo ciemniejszy na paznokciach niż w butelce! Żałuję, że tylko zajęło mi wypróbowanie koloru, bo teraz go uwielbiam. :) Poza tym ma super krycie, nałożyłam od 1-2 warstw, w zależności od paznokcia. Obawiam się, że ten kolor może nie być już dostępny. Ktoś wie? 




11 comments:

  1. hmm ten odcień chyba już nie jest dostępny, a szkoda, bo ładny

    ReplyDelete
    Replies
    1. a przepraszam - sprawdziłam na stronie essence, jest w stałej ofercie :D

      Delete
    2. O, to fajnie. Dobrze wiedzieć. :D Ja nie nadążam za tymi zmianami, nowościami itd. :P

      Delete
  2. Movie Star is my favorite grey polishes of all time! :) I just finished my first bottle.

    ReplyDelete
  3. mam go w swojej kolekcji ale nie przepadam za nim.. w sumie to za całą serią :P

    ReplyDelete
  4. jeden z moich ulubionych lakierów essence
    w zasadzie to mam podejrzanie mało szarych lakierów, chyba czas nadrobić :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to chyba też mój ulubieniec Essence, bardzo ładnie się prezentuje jak na taki tani....a nadrobić, koniecznie! :D

      Ja niby nie przepadam i nie mam dużo szarych, ale niektóre są czadowe po prostu (Office Polishtics i kilka Models Own, ooo i Recycle!)

      Delete
  5. Ładny szarak. Ja postanowiłam nie kupować już Essence i na razie mi się udaje (rzadko bywam w Naturze ;))

    ReplyDelete
  6. Jeden z moich pierwszych lakierów Essence :)

    ReplyDelete
  7. Poza tym, ze gestnieje nie do użytku po połowie buteleczki to jest fenomenalny!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...