Friday, 11 May 2012

Lemon Juice & Lemon Pencil, My Secret

Lemon Juice 154, My Secret
It's a nail polish from one of Polish brands, it comes from a limited edition which was released just recently. Sadly, like in the case the majority of pastel yellow polishes application is a bit of pain. I had to apply 3 coats to make it alright. But sometimes you can have 3 pleasant coats and you don't even notice. The formula is a bit too thick...I also think the brush was an issue. It's rather tiny and short, so it's difficult to apply enough polish at one time. The shade is lovely though, it's pastel but at the same time quite neonish. Does it make sense at all?! Lemon Juice has also a subtle hint of green/lime, but it's still yellow. There's golden yellow shimmer/sheen in it, but it disappears on nails.

                                                                          *  *  *
Lemon Juice 154, My Secret
Lakier z ostatniej edycji limitowanej My Secret, który był jednym z najoryginalniejszych i od razu wpadł mi w oko. Niestety jak w przypadku większości jasnych żółtych lakierów, malowanie jest dość uciążliwe. Musiałam nałożyć 3 warstwy, żeby wyglądał jako tako. Jednak czasem można nałożyć 3 warstwy, które są bezproblemowe i w gruncie rzeczy "przyjemne"...niestety nie tutaj. Jest trochę zbyt gęsty...wydaje mi się, że problemem jest też pędzelek - mały i krótki - trudno nabrać więcej lakieru i ciężko jest malować szybko i sprawnie. Kolor jest ekstra i naprawdę dość nietypowy...pastelowy ale też lekko neonowy. Ma to w ogóle sens?!  Aha, Lemon Juice jest lekko zielony/limonkowy, ale jednak nadal wygląda na żółty. Ma też w sobie złotą poświatę/shimmer, która znika na paznokciach. Jestem zachwycona kolorem, jest niedrogi...moim zdaniem warto mieć. ;)





Comparison/ Porównanie
Lemon Juice, Lemon Meringue (Models Own), Lemon Juice, Fiercly Fiona (OPI)




PS. Wrzucam przy okazji kredkę Lemon, My Secret. Kolor mnie zachwycił, nie widziałam nigdy podobnego...oczywiście nie spodziewałam się cudów  ze względu na cenę, ale sam kolor jest boski i w sumie kredka jest dobrze napigmentowana. Trochę się wałkuje w czasie malowania i nie trzyma zbyt rewelacyjnie. Myślę,  że fajnie chyba sprawdziłaby się na wakacjach czy na plaży (nie to, że się wybieram - w końcu jestem wielorybem).



20 comments:

  1. cud, miód, cytryna :D:D

    ReplyDelete
  2. uwielbiam żółciaki! :) fiercely fiona śliczny !

    ReplyDelete
  3. Wg mnie najfajniejszy z models own ;)

    ReplyDelete
  4. dobrze, że go nie kupiłam jak tak :p
    wszystkie prześwitują na żywo też, czy tylko na zdjęciu? chyba wiem czemu unikam żółci :D

    kredka z Towim oczkiem wygląda za to świetnie <3 rzęsiorki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nawet nie żałuję zakupy, bo kolor fajny i nie mam nic podobnego, a żółte lubię.

      na zdjęciu zawsze widać prześwity bardziej niż na żywo - w ogóle zdjęcia podkreślają wszystko co niedobre. Chociaż na porównaniu nie starałam się aż tak przy malowaniu, ale wszystkimi da się normalnie pomalować. Lubię żółte ;) mam kilka o idealnej formule. :)

      Delete
    2. trzeba zrobić jakieś zestawienie :)

      Delete
  5. ja mam pale orange z my secret, jestem zadowolona. kredkę również mam i kolor mógł być bardziej wyraźny ;)

    ReplyDelete
  6. Kolor wygląda fantastycznie :) szkoda, że smuzy...

    ReplyDelete
  7. super, nie mogę się mojego doczekać :P

    ReplyDelete
  8. Kolor piękny *.*
    A jeśli chodzi o kredki, to zastanawiałam się ostatnio, czy sobie jakichś nie kupić.
    Obejrzałam je, nawet złapałam za testery (chociaż nie wiem, czy to były testery - ważne, że były umieszczone w tych osobnych wkładach, więc sięgnęłam...) i lekko się zawiodłam, bo miały konsystencję plasteliny...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja wzięłam z ciekawości i trochę nie umiałam się powstrzymać. Lepiej chyba zainwestować w Duraline i jakieś lepsze cienie, wyjdzie podobnie i będzie chociaż łatwiejsze w obsłudze. ;)

      Delete
    2. Tym bardziej, że wielbię kolorowe kreski, ostatnio zakochałam się w turkusowych :)

      Delete
  9. Śliczne, śliczne odcienie :)

    http://x3paulina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Twoje (?) oko w tej zolci wyglada slicznie :)
    Lakierek do mnie nie przemawia, nie przepadam za zoltymi :)

    ReplyDelete
  11. ładny kolor! szczególnie podoba mi się na powiecie :) świetny na lato :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. śliczny żółtek :)
    kredka też ciekawa :))

    ReplyDelete
  13. aaaaaa kredka jest świetna! lakier oczywiście też, ale Twoje oko mówi "kup sobie taką kredkę" :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...