Wednesday, 16 May 2012

Jumpy 163, Vipera

Jumpy 163, Vipera
A real beauty from Vipera's mini polish series, Jumpy 163. It's a very light blue with a hint of grey. I think it's quite unique and I haven't seen many shades like this one. It also isn't packed with white pigment, so the polish is still quite glossy.  I applied 2 coats. I think you need to apply 2-3, because the brush is quite small (but easy to manage). I really like mini series because you can try many various colours for less money. I wish this one had a full size bottle, though... it's sooo cool. I'd say it might be quite similar to Sag Harbor (Essie), minus shimmer/sheen...so I like Jumpy better!

                                                                             *  *  *

Jumpy 163, Vipera
Świetny lakier z serii mini lakierów Vipery. Bardzo jasny błękit z domieszką szarego. Wydaje mi się, że to dość nietypowy odcień...a przynajmniej ja nie widziałam takich wiele. Nie ma też w sobie dużo białego pigmentu, przez co nie wygląda jak korektor i ładnie błyszczy. Nałożyłam 2 warstwy, na pewno lepiej nakładam 2-3, bo pędzelek jest mały (ale wygodny) i trudno zrobić grubsze warstwy. Lubię serie małych lakierów, bo można wypróbować dużo kolorów za mniejszą cenę. W tym wypadku chciałabym mieć jednak dużą butelkę, jest super. Wydaje mi się, że jest dość podobny do Sag Harbor (Essie), minus shimmer/poświata...więc Jumpy podoba mi się dużo bardziej!






BTW, check Whale's Nails Facebook profile, I often upload haul photos, so you can request swatches there :)

A przy okazji, wpadajcie na profil Whale's Nails na Facebooku, często wrzucam zdjęcia lakierów w butelkach, więc możecie prosić o konkretne swatche. :)

12 comments:

  1. Marzenie ! :O
    jest genialny ; )

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam szare lakiery :)

    ReplyDelete
  3. Kolor niespotykany ale bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  4. jak skończą mi się moje jumpiki to ten też zamówię! :D

    ReplyDelete
  5. U mnie wygląda raczej szaro niż błękitnie ale też mi się podoba ;>

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...