Saturday, 26 May 2012

Fish :3

Hi
Just a quick post as it's Saturday's evening and probably everyone is out or doing sweet nothing. I've got almost no time on the summer/late spring weekends, so I think I won't manage to post regularly during weekends, even though I love Whale's Nails. Anyways, some of you may have seen this nail art on my FB profile, but I still wanted to post it here. It's one of my favourite and sooo easy to do. :) I think you can easily work it out, but if you want a tutorial, please let me know! I also like it because colour combinations are simply endless. :) 

BTW, I think I have the same mouth (:3) everytime I see my cat =^.^=

                                                                                  *  *  *

Znów taka notka na szybko (właściwie nie planowałam dzisiaj wstawiania niczego)...jest sobota, pewnie większość gdzieś wyszła lub oddaje się słodkiemu lenistwu. Ja sama rzadko kiedy mam czas w weekendy późną wiosną czy latem, więc pewnie posty w tym czasie nie będą regularne (mimo, że uwielbiam pracować nad Paznokciami Wiloryba. Pewnie część z Was widziała już ten wzorek na moim profilu FB, ale i tak postanowiłam go tutaj umieścić. Jestem jednym z moich ulubionych i naprawdę łatwo go wykonać. :) Myślę, że łatwo go rozpracujecie, ale jeśli chciałbyście tutorial, to dajcie mi znać. Lubię go też dlatego, że kombinacje kolorystyczne są po prostu nieskończone. :)

A poza tym, mam chyba takie usta (:3) za każdym razem kiedy widzę swojego kota. =^.^=






20 comments:

  1. Awh that is so cute! The colours are perfect. What brand is the blue polish?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! It's Orly Snowcone (just one coat, yay) and the pink is Dance Baby (China Glaze)

      Delete
  2. PRZEsłodkie :D na pewno wypróbuję!

    ReplyDelete
  3. Urocze :)
    A kota też byś mogła kiedyś pokazać ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dołączam się! Słodkie rybki i poproszę o kotka :)

      Delete
  4. Widziałam je na fb i zastanawiałam się, kiedy je wrzucisz - są genialne! :)

    ReplyDelete
  5. piękniutkie!! tez takie chcę :)

    ReplyDelete
  6. nice idea.. thanks for posting.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...