Monday, 7 May 2012

A Crewed Interest, Essie

A Crewed Interest, Essie
It's one of my favourite Essie polishes in my collection. It's a very soft, peachy colour (it doesn't have strong pink tones, but it doesn't look too orange either). The finish is milky and reminds me of yoghurt a little, what I mean is that it's not a typical pastel packed with white pigment. A Crewed Interest is just soft and subtle, but it looks quite bold on hands (especially if you're tanned... or darker in general). I had to apply 3 coats (the first layer is very sheer, so it's even difficult to count it...). Many people find such shades difficult to apply, and I think it might be a bit pain for some of you, but my painting skills improved a lot (thanks to swatching) so I can handle it with no problem. Apologies for such a short and dry post, I'm feeling dreadful today - I think my head's going to explode in a minute. I got a few new polishes today (new Inglot and half-priced Inglot!), so I'm really really happy. 
Anyway, I love A Crewed Interest and truly recommend it.

                                                                      *  *  * 

A Crewed Interest, Essie
To jeden z moich ulubionych Essie w kolekcji. Bardzo delikatny, brzoskwiniowy kolor (nie ma wyraźnych różowych tonów, ale nie jest też przesadnie pomarańczowy). Wykończenie jest takie mleczne i kojarzy mi się z jogurtem - ogólnie chodzi mi o to, że nie jest typowym pastelowym, lakierem naładowanym białym pigmentem. Jest po prostu jasny i subtelny, ale z drugiej strony odznacza się na dłoniach (szczególnie przy opaleniźnie albo ciemniejszej karnacji). Wielu osobom malowanie takimi kolorami sprawia problemy. Wydaje mi się, że może być rzeczywiście problematyczny...ja już mam już sporą wprawę w malowaniu (dzięki robieniu swatchy) i w sumie malowało mi się nim jak każdym innym. Przepraszam za krótką i lakoniczną notkę, ale czuję się dziś okropnie - chyba za minutę eksploduje mi głowa. Zdobyłam dziś kilka nowych lakierów (np nowe Ingloty i przecenione o połowę Ingloty), więc poza bólem głowy, jestem baaardzo zadowolona. W każdym razie, uwielbiam A Crewed Interest i gorąco polecam.







15 comments:

  1. This looks so pretty on you!!

    ReplyDelete
  2. Ładniutki, a ja powoli dochodzę do wniosku, że mam za mało jasnych lakierów...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja mam zawsze takie wrażenie...prawie z każdym kolorem. :D

      Delete
  3. On obowiązkowo musi być mój, od jakiegoś czasu mam go na wishliście. ;)

    ReplyDelete
  4. o mamo! ale ślicznioch!

    ReplyDelete
  5. o nie, chce chce chce chce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobrze ide sobie i juz tu nie wroce, foch

      Delete
    2. No nie, o ten lakier to się raczej nie pobijemy :-P

      Delete
  6. bardzo pasuje do Twoich dłoni :)

    ReplyDelete
  7. Śliczny odcień, właśnie takiego łososia szukałam!
    Taa... Ale tu pojawia się problem zakupów internetowych, których wprost nienawidzę... :(

    ReplyDelete
  8. Nie moje klimaty, ale na Tobie wygląda cacy ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...