Sunday, 13 May 2012

Copper, H and M

Copper, H&M
I had a gift card to spend in H&M so I bought two nail polish sets, obviously. :P This one contains also beige nude and gold glitter...I got it because of Copper though. It's very unique and I haven't got anything similar. In the bottle it looks like liquid metal, if it makes sense. It's coppery indeed, but on the nails it looks more like brown with copper sheen. It's very well pigmented, I think you can get away with one coat only. I applied 2 because it always looks better in the photo. Oh, and I think these bottles are the cutest ever. I love the font as well, pretty and simple. As the majority of nail polishes, it reminds me of food. This time it's cocoa kogel mogel (I doubt many of you know this dish, but maybe!)

                                                                             *   *   *
Copper, H&M
Miałam niewielką kartę prezentową do wykorzystania w H&M. Oczywiście trafiło na zestawy lakierów. :P Ten ma jeszcze beżowy nude i złoty brokat....ale kupiłam go ze względu na Copper. Jest dość oryginalny i nie mam nic podobnego w swojej kolekcji. W butelce wygląda jak płynny metal, kolor rzeczywiście dość rdzawy ale na paznokciach jest raczej brązowy z miedzianą poświatą. Ma bardzo dobre krycie, wystarczy raczej jedna warstwa. Specjalnie do zdjęć nałożyłam 2, bo lakier zwykle wygląda wtedy lepiej. Aaach,a w ogóle uważam, że to jedne z najbardziej uroczych buteleczek. Szczegolnie spodobała mi się czcionka, prosta i ładna. I tak jak większość lakierów, kojarzy mi się z jedzeniem...tym razem padło na kakaowy kogel mogel. ;)


19 comments:

  1. niebanalny :) a buteleczka faktycznie ładna, ja chyba tych kwadratowych nie widziałam

    ReplyDelete
    Replies
    1. są pakowane po 3 w takiej dłuuugiej tubie ;)
      ja mam je w takim h&m, w którym nie ma stoiska z kosmetykami...raczej tylko jakieś zestawy przy kasie - może tylko w takich są?

      Delete
  2. Replies
    1. nie pamiętam dokładnie, ok 14.90 za cały zestaw (czyli 3 lakiery)

      Delete
  3. łooo, naprawdę ładny!

    ReplyDelete
  4. ten lakier sam w sobie ma taki połysk, czy użyłaś czegoś na powierzchni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sam w sobie :) nie daję top coatów (a jak daję, to zaznaczam to w notce)

      Delete
    2. no to nie umiem malować paznokci. mi nigdy tak nie wychodzi:(

      Delete
  5. Rzeczywiscie mało spotykany ale bardzo ciekawy odcień.

    ReplyDelete
  6. Lovely, I picked up two polishes from H and M today, Lasy luck and something peppermint?

    ReplyDelete
  7. Ohhh, Lady Luck is lovely, it's on my wishlist, hopefully I'll get it soon <3

    ReplyDelete
  8. Jak nie lubię brązów to ten jest świetny:)

    ReplyDelete
  9. Po pierwszym zdjęciu zrobiłam :ooooooooooooo i tak mi zostało ;) Oddawaj ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...