Monday, 21 May 2012

Clockwork Orange

Hiya
That's going to be a very quick entry. I'm really exhausted these days plus my laptop went real slow, so I don't feel like editing photos. I wanted to show a mani I did last month, which is inspired by a grand film (and book) called Clockwork Orange. I'm a sucker for books and films. In my perfect life I'd like to read, draw and watch films all the time...I'd never get bored! Have you got any favourite films?

                                                                           *  *  *

Na dzisiaj bardzo krótka notka. Jestem ostatnio jakaś wykończona, w dodatku mój laptop trochę niedomaga i nie mam sił na edytowanie zdjęć. Chciałam Wam pokazać wzorek, który zrobiłam jakoś w zeszłym miesiącu...zainspirowany jest świetnym filmem (i książką) Mechaniczna Pomarańcza. Uwielbiam filmy i książki. W moim idealnym życiu mogłabym tylko czytać, oglądać filmy i rysować...i nigdy by mi się to nie znudziło! Macie jakieś ulubione filmy?



12 comments:

  1. Mechaniczną pomarańczę oglądałam sto lat temu i niewiele pamiętam, ale wzorek mi się podoba :)
    Zapomniałaś do idealnego życia dołożyć malowanie paznokci, jak mogłaś? ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pff, przecież malowanie paznokci to oczywista oczywistość :) równie dobrze mogłabym wspomnieć o oddychaniu!

      Delete
  2. filmy z Hitlerem! :P

    Nie no, żartuję :P

    A wzorek zarąbisty :P

    ReplyDelete
  3. oj ja mam tak samo:) a wzorek mega!

    ReplyDelete
  4. "Closer" to moj film. Pomarancza tez jest dobra. Mamy podobny poglad na idealne zycie, no poza tym malowaniem bo ja mam dwie lewe rece i brak cierpliwosci ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Closer chyba nie oglądałam, zobaczę sobie. ;) Pomarańcza nie jest aż tak "moim" filmem, ale i tak lubię. I na pewno nie potrafiłabym wybrać jednego filmu tylko, niemożliwe, odpada.

      Delete
  5. to zdobienie wymiata!
    a tak btw to dostałaś już nagrodę?

    ReplyDelete
  6. These are so amazingly cute, that pink and yellow/orange togther is stunning!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...