Thursday, 24 May 2012

475, Vipera Creation

475, Vipera Creation
I haven't posted any vamp polishes for ages, so here it is. It's not much to say about it, just lots of blue shimmer in black base. I needed to apply 3 coats, 2 are fine too, but with 3 you can get more depth, so I always do that. Coats can be thin, so it dries quickly and it's not a problem. I really enjoy this type of polishes, I'd love to have more black with shimmer in all possible colours (pink would be amazing!). Many people say vamps are for autumn/winter, but I like to wear them in the summer too...sparkles look so pretty in the sun. And this one is sooo pretty, I love it. Gotta wear it soon!


                                                                          *  *  *

475, Vipera Creation
Dawno nie wstawiałam żadnych wampowych lakierów, więc oto jest. W sumie niewiele można o nim napisać, wszystko widać jak na dłoni. :) To pełno niebieskich drobinek w czarnej bazie. Musiałam nałożyć 3 warstwy, właściwie 2 też są w porządku. Wolę jednak dawać 3 przy shimmerach, bo kolor jest wtedy głębszy. Poza tym, warstwy są cienkie i schną bez problemu. Bardzo lubię taki rodzaj lakierów, chciałabym mieć więcej czarnych z shimmerem w każdym możliwym kolorze (np różowy byłoby ekstra!). Wiele osób uważa, że wampy są dobre tylko jesienią i zimą...ale ja lubię nosić je też latem i wiosnę - drobinki wyglądają świetnie w słońcu. A ten jest po prostu cudny...muszę nim niedługo pomalować!






11 comments:

  1. Piękny, mam podobną zieleń :)

    ReplyDelete
  2. Ja lubię nosić shimmery o każdej porze roku :D. Ten lakier jest ekstra! ;)

    ReplyDelete
  3. Posiadać! Ale u mnie tak się nie mieni. Moje paznokcie zjadają każdy shimmer :-[

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też często zjadają, nie smutaj. Za to aparat je bardzo lubi. Ogólnie shimmer dość często słabo widać, chyba, że patrzymy bardzo z bliska. Albo mamy paznokcie wielkości głowy :P

      Delete
  4. Wygląda jak z Matrixa :D Nie wiem czemu mi się tak skojarzyło ;p

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Oj tak, uwielbiam takie nocno-galaktyczne lakiery. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...