Tuesday, 24 April 2012

Wibo, Express Growth, Nude Trends 396

Wibo, Express Growth, Nude Trends 396 
It's one of my favourite nude shades, because the shade is more beige than pink and not too white. It's a very soft beige with a tiny hint of pink, very pretty. It's also easy to apply, it needs 3 coats (not because it smudges but because it's a bit sheer), which isn't that bad when it comes to nudes. The finish is very glossy and it looks milky. I like to wear such colours (especially when my nails are shorter) because hands look pretty and clean, I don't find them boring...rather chic and smart. Wibo polishes are also inexpensive so I think it's a decent quality considering the price.

                                                                    *   *   *

Wibo, Express Growth, Nude Trends 396 
To jeden z moich ulubionych lakierów nude, głównie dlatego, że odcień jest bardziej beżowy niż różowy i nie jest przesadnie biały (ani korektorowaty). Dla mnie to taki delikatny beż z lekką różową nutą. Bardzo ładny. Dość łatwo też się nim maluje, co prawda potrzebne są 3 warstwy (ale nie dlatego, że smuży, tylko raczej dlatego, że jest lekko kryjący). Nie jest to jednak jakiś dramat jeśli chodzi o typowe lakiery nude. Bardzo ładnie błyszczy i jest delikatnie mleczny. Pewnie powtarzałam to ze sto razy, ale lubię takie lakiery (zwłaszcza kiedy mam krótkie paznokcie), ręcę wyglądają ładnie i tak czysto. Nie są też dla mnie nudne...raczej eleganckie i klasyczne. Biorąc pod uwagę też cenę, to lakier wypada bardzo dobrze.






PS. Szczerze mówiąc nieco się zawiodłam na PR tej firmy (nie lubię ściemy) i planowałam nie pisać na blogu o tych lakierach...ale po przemyśleniu doszłam do wniosku, że jestem zadowolona z tych, które mam i skoro już są, to się pojawią. Kupiłam też kilka nowych i chętnie się z Wami podzielę swoimi wrażeniami, ale niestety kolejnych raczej już nie kupię. (To również łączy się z moim postanowieniem o niekupowaniu  dużej ilości niezbyt drogich lakierów jak leci. Wolę teraz się powstrzymać i realizować wishlistę :) )



19 comments:

  1. Bardzo fajny kolor, ładnie wygląda z Twoim odcieniem skóry :)
    Czym Ci Wibo podpadło?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie, też jestem ciekawa?

      Delete
    2. Raz na rok zachciało mi się przetestować nową kolekcję, więc wysłałam maila z zapytaniem. Dostałam odpowiedź, że absolutnie nie współpracują z bloggerami. Po jakichś dwóch tygodniach na blogach pojawiły się recenzje sponsorowane, plus ze swoich tajnych źródeł dowiedziałam się, że jednak ta odpowiedź to nie do końca była prawda (zresztą polskie blogi paznokciowe to dość hermetyczna społeczność, więc i tak by wyszło). Gdyby po prostu napisali, że mój blog jest niedostatecznie popularny, fajny itp, to nie byłoby sprawy. Nie trawię oszukiwania. :)

      Delete
    3. Mogli odpisać, że mają już zamkniętą listę wybranych blogów i już. Też nie lubię zachowań tego typu...
      A nudziak ładny.

      Delete
    4. Też by mi nie było miło... I bez sensu takie zatajanie, jakby nie mogli napisać wprost o.O

      Delete
  2. Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    ReplyDelete
  3. Very nice! I agree that 3 coats is reasonable for this sort of color.

    ReplyDelete
  4. A co Ci PRrrrr zrobiło? Zdradź tajemnicę ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam pod pierwszym komentarzem...w sumie miałam o tym nie pisać początkowo, ale wkurzyłam się gdy się dowiedziałam (teraz raczej się śmieję). Ostatecznie to mój blog i lubię wylewać żale. ;)

      Delete
    2. A to ciemniaki, myśleli że nie zauważysz XD
      Niech żałują, że nie będzie ich lakierów na takich pięknych zdjęciach,o!

      Delete
  5. Nie mnie to oceniać, ale Twój blog jest jednym z czołowych typowo lakierowych blogów. Wchodziłam tu zanim miałam konto na bloggerze. Masz w swoich zbiorach takie perełki, że takie Wibo to prawie żadna różnica. Faktycznie, mogli po prostu odpisać: nie ma takiej możliwości, nawet bez wytłumaczenia. Może nie mieli jaj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...