Wednesday, 4 April 2012

Sapphire Silk, Orly

I just realised that I neglected blue nail polishes on my blog, my bad! Sapphire Silk (Orly) was on my wishlist forever and I'm so happy to have it at last.  It's just perfect. The shade is a saturated mid blue and I really love it, it also has a lovely gloss. These are my favourite types of blue nail polishes, I think they're quite unique and look great on all skin tones (I love bright blue shades too, but they are not so wearable, especially when you're ageing like me v_v).
It has a very good opacity and applies very easily. I really enjoy Orly's caps, they're the best and so comfortable.

                                                                       *  *  *
Właśnie sobie zdałam sprawę, że bardzo zaniedbałam niebieskie lakiery na blogu, niedobrze! Sapphire Silk (Orly) był na mojej chciejliście od wieków i bardzo się cieszę, że wreszcie go mam. Jest po prostu idealny. Kolor to taki wypłowiały średni niebieski i baaardzo mi się podoba, w dodatku ma śliczny połysk. Takie niebieskie odcienie to chyba mój ulubiony rodzaj niebieskich lakierów i wyglądają świetnie przy każdej karnacji (to znaczy, lubię też jaskrawe niebieskie ale już trudniej nosić je na codzień, kiedy ktoś starzeje się tak jak ja v_v). 
Ma bardzo dobre krycie i maluje się nim naprawdę bezproblemowo. Bardzo podobają mi się też nakrętki Orly, najlepsze i taaakie wygodne.






BTW, I'm so exicited for these. Well done, Orly!


13 comments:

  1. Też się cieszę, że go mam :)

    ReplyDelete
  2. też go mam! :D Ale jeszcze nie próbowałam. Zapowiada się fajnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, niedobrze, że jeszcze nie śmigany, pomaluj, jest ekstra... jeden z moich ulubieńców :D

      Delete
  3. Też go mam! I to nawet na sobie!

    ReplyDelete
  4. a ja się nie cieszę, że mam tylko mini butelkę :D muszę kliknąć dużą przy okazji kolejnych zakupów z orly, mała już dogorywa :)

    ReplyDelete
  5. Śliczny! Nie dość, że uwielbiam niebieski na paznokciach, to mam słabość do przykurzonych odcieni.

    ReplyDelete
  6. fajny jest, a nakrętki najlepsze są z Nubara a zaraz potem z Orly :D

    Piękne zdjęcia jak zawsze :)

    ReplyDelete
  7. Piękny!
    Szukałam wczoraj na Twoim blogu postu o pielęgnacji paznokci i nie znalazłam... Może kiedyś, w wolnej chwili, dodasz coś takiego? Uwielbiam Twoje paznokcie ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...