Monday, 2 April 2012

Lilac, Miyo

Hi,
That's another Polish brand. How lucky are we? It's Lilac (33), Miyo from scented mini drops series. This brand is pretty underground and it some cities it's a bit difficult to get them, but at least these polishes are inexpensive. I honestly have no idea why it it called Lilac, as the shade is certainly not lilac. It doesn't smell of lilacs either...its fragrance is quite indescribable, it doesn't smell of anything particular to me and it's not very strong.
It has a super glossy jelly finish (but it's not sheer) and it contains lots of  irregular silver-pink-purple sparkles - I can't think of many similar nail polishes, I liked it a lot. The base is pinkish, but on the nails it looks like wine red.


                                                                         *  *  *

No i kolejna polska firma, mamy do nich szczęście. Poza tym, nazwa Miyo kojarzy mi się z kawiarnio-galerią MiTo (jeśli będzie w Warszawie, to zachęcam do wybrania się, świetne miejsce). Lakier nazywa się Lilac 33 i jest z pachnącej serii mini drops. Nie mam pojęcia czemu akurat lilac, bo kolor nie jest liliowy ani zapach nie przypomina  bzu...tak szczerze mówiąc według mnie zapach jest mocno nieokreślony, niczego mi nie przypomina i nie jest specjalnie intensywny.
Lilac ma bardzo błyszczące wykończenie jelly (ale nie prześwituje) i dużo srebrno-różowo-fioletowych drobinek różnej wielkości - nie przypominam sobie żeby było wiele takich lakierów, bardzo mi się spodobał. Baza lakieru jest dość różowa, ale na paznokciach wychodzi czerwono-bordowo. Całkiem fajny lakier, szkoda, że tak trudno je dostać.



6 comments:

  1. Mam go od pół roku i jeszcze ani razu nie wypróbowałam, stanowczo muszę to naprawić :)

    ReplyDelete
  2. Hehe, w sumie mam podobnie znim. ;) Chyba niedługo go użyję, bo ładnie wygląda i w sumie do burej pogody lepiej pasuje niż takie 'kolorowe'

    ReplyDelete
  3. Oooo :o Szkoda, że Miyo się przede mną ukrywa, bo chętnie bym go przygarnęła ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...