Friday, 20 April 2012

Inglot 989

Inglot 989 
Is a bright teal/turquoise. It's not a proper teal nor turquoise, I can't really tell what kind of shade it is, just something in between, I guess. I really love Inglot's latest collection, it's  my favourite release from Inglot...many people say it's boring, but I'm happy with simple, bright cremes (it doesn't consist of cremes only, though). Coverage is good, I applied 2 coats and application was very easy and pleasant. I think I'll be wearing it often this spring/summer. I can never have enough of bright, glossy blue, turquoise, cyan polishes. 


                                                                          *  *  *
Inglot 989
Jest to morski, turkusowy lakier, ale...tak nie do końca. Ciężko mi na dłuższą metę określić ten odcień, to chyba coś pomiędzy tymi dwoma. Ostatnia kolekcja Inglota bardzo wpadła mi w oko, i to jedna z moich ulubionych serii, którą kiedykolwiek wypuścili. Niektórzy mówią, że jest nudna ale widocznie łatwo mnie zadowolić i zawsze proste, intensywne kremowe lakiery będą mnie zachwycać :) (kolekcja składa się nie tylko z kremów). Krycie jest bardzo dobre, nałożyłam 2 warstwy. Malowanie jest bezproblemowe i przyjemne. Coś mi się wydaje, że będę często go nosić wiosną i latem. Chyba jaskrawe i szkliste niebieskie, turkusowe czy błękitne lakiery nigdy nie przestaną mnie nudzić.


24 comments:

  1. Ale piękny *.*
    Wiesz co, niedobra jesteś, że tak kusisz!

    ReplyDelete
  2. Również uwielbiam nosić wszelkie niebieskości i zielenie, nie tylko na paznokciach ;)
    Ten jest bardzo fajny, a cała kolekcja również bardzo się Inglotowi udała.

    ReplyDelete
  3. Śliczny. Chociaż dla mnie chyba ciut za zielony...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurcze, nie wiem, on raczej nie ma widocznych zielonych tonów. Przynajmniej ja nie widzę, a jestem wyczulona dość na zielone, bo często mi się nie podobają. No ale wiadomo, każdy ma inaczej. :)

      Delete
    2. A w porównaniu z Twoim Wibo 58? U mnie na monitorze Wibo jest bardziej niebieski.
      Mam śliczne turkusowe buciki, które dla mojej przyjaciółki są zupełnie zielone :)

      Delete
    3. No, Wibo na pewno jest bardziej niebieski...a ten wpada w morski, ale jakbym miała posługiwać się niebieski/zielony, to powiedziałabym, że ten też jest niebieski. ;) Ciężko powiedzieć z tymi kolorami, każdy inaczej to widzi.
      Jutro mogę porównać te dwa.

      Delete
    4. Z przyjemnością obejrzałabym porównanie, ale utkwił mi w pamięci ten Wibo...nawet dzisiaj go szukałam w moim Rossmannie, ale niestety bezskutecznie :)

      Delete
    5. Bo ich już chyba nie ma, pojawiły się szybko jakoś rok temu i dość szybko zniknęły, nie wiem dlaczego, bo to raczej nie była jakaś szczególna kolekcja.

      Delete
  4. Niesamowity, rzeczywiście trudny do określenia.

    ReplyDelete
  5. Zakochałam się, na amen. A Twoje paznokcie od zawsze mi się podobają, piękne <3<3<3

    ReplyDelete
  6. w razie gdyby wpadł Ci w oko my secret z nowej kolekcji w podobnym odcieniu, bardzo chętnie zobaczę jakieś porównanie być może? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem które, widziałam je już na jakimś blogu i oczywiście bardzo mi się spodobały (a to niedobre). Postaram się zdobyć i porównać. :)

      Delete
    2. niedobrze niedobrze. portfel zapłacze ;)

      Delete
  7. Cudny jest:) Chyba będę musiała odwiedzić stoisko Inglota....

    ReplyDelete
  8. świetny blog!
    obserwuję i "lubię to".

    kocham lakiery Inglota,
    szczególnie pastelowe
    np. fioletowy i pistacjowy :)

    pzdr. serdecznie :)

    ReplyDelete
  9. Wrzucałam wczoraj komentarz, ale go nie ma (???)

    Masz przecudowny kształt paznokci, uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, ale jednocześnie Cię nie cierpię, bo za bardzo kusisz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ee jest komentarz. :) Przynajmniej ja widzę.

      Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje paznokcie, a kuszenie to moje hobby. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...