Tuesday, 17 April 2012

If you have to ask

you'll never know! Nah, just joking. Sweet and Punchy tagged me - it is 50 questions tag. So, feel free to leave questions in the comments and I'll try to answer as long as it's not too personal or rude. I thought it'd be fun to take part in it, as I haven't got any FAQ or formspring on my blog yet. :)
If you have to ask is a cool song from Blood Sugar Sex Magik, which is one of my all time favourite albums (it also makes me sentimental, RHCP was almost the very first band I fell for when I was young and wrinkleless).


                                                                             *  *  *
Jeśli musicie spytać, to nigdy się nie dowiecie. ;) A tak na serio, to Sweet and Punchy otagowała mnie - polega to na zadaniu 50 pytań pod notką. Ta liczba chyba jest umowna, więc będę odpowiadać na bieżąco o ile pytania nie będę zbyt osobiste albo niegrzeczne. Pomyślałam, że fajnie będzie wziąć w tym udział, bo nie mam na blogu żadnych FAQ ani nawet formspring.
If you have to ask to ekstra piosenka, która pochodzi z jednego z moich ulubionych albumów wszechczasów, Blood Sugar Sex Magik (ogólnie zrobiło się u mnie bardzo sentymentalnie, bo RHCP to jeden z pierwszych zespołów, w których się zakochałam gdy byłam jeszcze młoda i bez zmarszczek).

Enjoy


Apologies for dirty words. ;)

17 comments:

  1. Robisz rysunki na zamówienie?
    Jak masz na imie?
    Skąd twoje zamiłowanie do lakierów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Robię, ale to zależy od wielu, niezidentyfikowanych czynników i należy być bardzo cierpliwym. :D
      2. Gosia ;)
      3. W sumie nie wiem, zawsze miałam sporo, już w liceum (a kończę już studia) szukałam dziwnych kolorów i mieszałam, bo wtedy nie było aż takiego wyboru. No i tak to.

      Delete
  2. 1. Gdybyś musiała wybrać jeden, JEDEN ze swoich wszystkich lakierów, powiedzmy, wyjeżdżając gdzieś, gdzie lakierów wcale nie ma na trzy miesiące, który byś wzięła???

    2. Czym się kierujesz wybierając danego dnia lakier?

    3. Przyjedziesz do mnie narysować mi Matrioszki na paznokciach? Stawiam bilety w obie strony :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. To pytanie jest straszne. :P Nie mam pojęcia...może Beth's Blue, Models Own?

      2. Różnie, losuję albo męczę znajomych, ewentualnie 'pod kolor', bo lubię jak współgrają z ubraniami

      3. Jak się obronię to chętnie, pod warunkiem, że pokażesz mi swoje wszystkie MACi!

      Delete
  3. Kiedy mi oddasz wszystkie swoje lakiery i Kitexa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kot nie jest oddawalny, lakiery też nie bardzo. No chyba, że zejdę pierwsza. :P

      Delete
  4. Dlaczego wielorybie paznokcie?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubię wieloryby i narzekać na swoją wagę...poza tym rymują się z nails. ;)

      Delete
  5. A ja też kocham RHCP! :D I BSSM ♥

    ReplyDelete
  6. Z której części Polski jesteś? (Z Polski w ogóle? Bo ja się często gubię :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lublin. Niedlugo moze gdzies indziej :)

      Delete
  7. O, jak miło tu zobaczyć papryczki :>
    Jakiej muzyki słuchasz?
    Kojarzysz niektóre lakiery z jakimiś chwilami, wydarzeniami?
    Jaki jest Twój ulubiony glitter?
    :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muzyki bardzo roznej. Trudno nawet wymienic gatunki, bo raczej nie pasuje idealnie do zadnego. Najprosciej chyba powiedziec, ze lubie alternatywe, eksperymentalna. Ale lubie tez rock, jazz i francuski hiphop, ktorego prawie wcale nie rozumiem:d

      Lakiery kojarza mi sie bardzo. Zwykle pamietam jaki kiedy nosilam:) a z lakierami kojarza mi sie tez perfumy, kiedy na maxa wkrecilam sie w lakiery, dostalam akurat Daisy, Marca Jacobsa:)


      Glit to chyba Sparkleiscious, wszystkie w stylu Crircus Confetti, zlote i czerwone

      Delete
  8. Twój ulubiony kolor?
    Najlepsza baza, najlepszy top coat?
    Ulubiony film?
    Najpiękniejsze paznokcie na blogspocie ma...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czarny. :D Ale podobno to nie kolor...więc może fiolet? Ale ogólnie to nie do końca prawdziwa odpowiedź. Lubię kolory, różne odcienie, nie umiem jednego jedynego wybrać.

      Baz testowałam niewiele, podpasowała mi odżywka/baza IsaDory, Second Nail. Z topów bardzo lubię Color Club bezbarwny z jednego z setów, nie wiem jaką ma nazwę niestety.

      Film...chciałabym powiedzieć, że Allena, bo go uwielbiam...ale chyba najbardziej lubię Gulietta i duchy, Felliniego. Wrzucam link do mojego konta na filmweb, chociaż niezbyt sumiennie je prowadzę, a filmów oglądam sporo...
      http://www.filmweb.pl/user/Cataxia

      Najpiękniejsze paznokcie...kurcze, nie do końca to blogspotowe i może nie są najpiękniejsze, ale jej tak mi się podobają, że kusi wszystkim, czym pomaluje http://www.alllacqueredup.com/ Podobnie mam se Scrangie. :)

      Delete
  9. Dlaczego na blogu wieloryb, a w avatarze gołąb?
    Masz sporo namalowanych przez siebie ekotoreb czy malujesz je tylko dla nas? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie nie wiem...najpierw miałam blog rysunkowy i wtedy wybrałam avatar...a potem już o tym więcej nie myślałam. :)

      A torby robię różne, chciałabym to w przyszłości bardziej rozkręcić, jakoś w lecie. Mam nadzieję, że się uda. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...