Thursday, 26 April 2012

Hot Salmon, Models Own pro

Hot Salmon, Models Own pro
Models Own pro series is  3-free, has Vit E and UV filter. Well, to be honest, I don't care that much about such things...but it has different shades than regular series, so it's always worth checking. The formula is really nice, smooth and easy to handle, not too runny not too thick. I applied 2 coats and it was opaque (I don't know why red/pink polishes look always sheer in my photos!) In person it looked perfectly fine (promise!) and had a nice glossy finish. The name I think describes the shade perfectly, it is definitely hot and vivid, the pink isn't cool pink, but rather warm with a tiny, tiny hint of coral/orange/salmon (but it's very subtle). I don't think I have anything similar in my collection. I like to wear such colours in the summer, especially as pedi.

                                                                           *   *   *

Hot Salmon, Models Own Pro
Seria Models Own pro jest 3-free, ma witaminę E i filtr UV. Tak szczerze mówiąc, to nie przykładam do tego zbyt dużej wagi...ale, w tej serii są inne kolory niż w tej normalnej, dlatego zawsze warto spróbować. Formuła bardzo mi pasuje, jest taka lekka i łatwo się maluje, bo nie lakier nie jest ani zbyt gęsty ani zbyt wodnisty. Nałożyłam dwie warstwy i kryły bardzo dobrze (nie wiem czemu na moich zdjęciach czerwone/różowe lakiery mają tendencję do prześwitywania!). Na żywo wyglądało to w porządku (przysięgam!) i bardzo ładnie się błyszczało. Wydaje mi się, że nazwa opisuje kolor idealnie...na pewno jest jaskrawy i widoczny, ale róż na pewno nie jest chłodny, ma małą domieszkę koralu/pomarańczowego/łososiowego (ale bardzo delikatną). Nie mam chyba ani jednego podobnego koloru w swojej kolekcji, dość nietypowy jest...zdjęcia może nie do końca to oddają. Lubię takie kolory na lato, szczególnie na stopach.



15 comments:

  1. Fantastyczny kolor. Chciałabym kiedyś zobaczyć całą Twoją kolekcję korali (i nie tylko z resztą :P) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, jest to jakaś myśl. :) Może rzeczywiście zrobię taką notkę - przynajmniej z koralami i różowymi...myślałam nad tym nawet kiedyś, ale mam jeszcze na tyle odcieni i lakierów ochotę, że byłoby to niekompletne. :D

      Delete
    2. Z wielką chęcią pooglądam :))

      Delete
  2. Fajny :> Żeby jeszcze był ździebełko tańszy i łatwiej dostępny ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety...ja poluję na Asos zawsze. Liczę, że teraz też będzie 50% sale w lecie i wtedy nadrobię - bo w tamtym roku nie było chyba jeszcze Pro w ich sklepie online. Oby oby. ;)

      Delete
  3. Kolor świetny, bardzo soczysty i letni :) Ja osobiście nie lubię fotografować korali, bo nigdy mi zdjęcia nie wychodzą takie jakie być powinny :/ Zawsze albo za czerwone albo za żółte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No korale ciężko uchwycić, zresztą one w ogóle bardzo zmieniają się od światła i czasem trudno określić czy jest bardziej różowy czy pomarańczowy. Ja zawsze poprawiam na komputerze, bo rzadko kiedy wychodzą idealnie. Ten jest różowy, więc jeszcze nie tak źle, ale i tak trudno było go uchwycić. ;)

      Delete
  4. nie podoba mi się, korale fuj.;p

    ReplyDelete
  5. A mi sie baaardzo podoba :D

    ReplyDelete
  6. Oj na stópki, tak :)!
    Ja chyba nie mam niczego podobnego, a szkoda, bo kolor jest piękny!

    ReplyDelete
  7. Piekny koral, przesliczny.
    W tym sezonie to w ogole moj ulubiony kolor :)

    ReplyDelete
  8. hej, mogłabyś pokazać HIP QUEENS WEAR BLUE JEANS i określić ile schnie bez wysuszaczy? bo rozważam jego zakup, ale wszystkie moje catrice schną wieczność :/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...