Sunday, 22 April 2012

H&M, Navy Cosmos (red)

H&M, Navy Cosmos (red)
It comes from a red-blue duo nail polish (I'm going to upload blue later on, I preferred to have it in separate posts because of the blog labels)
I really love all the three duo polishes which were released in H&M, they look fun (polka dots on the cap!). Anyway, the thing I don't like about these are the brushes - they're not horrible, but 2 out of 6 are a bit uneven, not much but still. In the store this red looked a bit orangey and warm, but on my nails it gets pretty much neutral, like primary red but very vivid. I think I'd describe it as neon red. Red probably can't neon, but I hope you know what I mean? It also has a great coverage, I applied 2 coats to avoid VNL. If your nails are shorter I think you could do with just one.

                                                                         *  *  *
H&M, Navy Cosmos (red)
Ten lakier pochodzi z podwójnej serii (niebieską część wstawię potem, wolę żeby były oddzielnie, uniknę bałaganu w blogowych etykietach).
Bardzo spodobały mi się wszystkie 3 kombinacje podwójnych lakierów, które pojawiły się w H&M, wyglądają pozytywnie (te groszki na opakowaniu!). Jedyna rzecz, która nie do końca mi leży to pędzelki - nie są jakieś straszne, ale 2 na 6 były trochę krzywe...może nie jakoś bardzo, ale i tak szkoda. W sklepie ta czerwień wyglądała na ciepłą i lekko pomarańczową...ale na paznokciach wygląda dość neutralnie, jak podstawowa czerwień ale bardzo jaskrawa. Nazwałabym chyba ten kolor neonową czerwienią. Ale czerwony kolor chyba nie może być neonowy? Poza tym, bardzo dobrze kryje - ja nałożyłam dwie warstwy ale tylko po to, żeby uniknąć prześwitującej linii paznokcia. Jeśli macie krótsze to myślę, że spokojnie jedna wystarczy.


9 comments:

  1. nie lubię czerwieni ale ta jakoś mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam taka kolorystykę, niestety moje paznokcie sciete na zero i nie moge sobie nawet pomalować bo nie ma na czym :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj wiem, coś o tym, sama musiałam obciąć na zero przed świętami i nie miałam ochoty niczym malować. Ale może warto się przemóc...szkoda żeby lakiery się marnowały. :)

      Delete
  3. może być neonowy :) fajny, ale ja nie znosze takich podwójnych lakierów bo beznadziejnie się takimi maluje :P

    ReplyDelete
  4. Mam ten zestaw :)
    Ta czerwien jest przepiekna, idealna, rzuca sie w oczy ale jednoczesnie nie razi i rzeczywiscie rewelacyjnie kryje, na krotkie paznokcie 1 warstwa.
    Minus widze zasadniczy - trwalosc. U mnie odpryski (w liczbie mnogiej) na nastepny dzien po malowaniu. A szkoda bo taki piekny kolor ponosilabym ze 3 dni a nie malowanie codziennie.
    Niebieski z tej pary rowniez jest boski.
    Cudownie tez wygladaja razem, co drugi paznokiec :)

    ReplyDelete
  5. To jeszcze zgodnie z opakowaniem powinnaś groszki zrobić tą parą ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...