Monday, 23 April 2012

H&M, Navy Cosmos (blue)

H&M, Navy Cosmos (blue)
Well, just like the red part, it has a great coverage, even better than red. I don't say much about lasting, because I change nail polishes way too often, I usually use base+top coat, which I think enhances their quality (or makes it worse;)). And after all, it depends on nails as well.
 I really love the shade. Well, yes, it is my another blue creme polish...but I don't have anything similar! I'd say it's a true cobalt blue. Very very pretty. I'm not a fan of double/duo polishes because it's a bit uncomfortable to paint. When I paint my nails, I have to correct my mistakes straight away - and it it difficult to put your brush/cap back, because it's very heavy and basically makes the bottle in use very shaky....but they're way to pretty to complain, really. :)



                                                                   *   *   *
H&M, Navy Cosmos (niebieski)
Czas na część niebieską. Tak samo jak czerwony, ma bardzo dobre krycie, nawet jeszcze lepsze. Nie chcę za bardzo wypowiadać się o trwałości, bo zmieniam lakiery bardzo często - poza tym używam bazy i topcoatu, a to jednak poprawia trwałość (albo psuje ;)). A poza tym, większość i tak zależy od paznokci.
Bardzo podoba mi się ten odcień. Dobra, wiem, że to mój setny niebieski, kremowy lakier...ale nie mam nic podobnego! Według mnie to taki prawdziwy kobaltowy. Bardzo, bardzo ładny. Nie przepadam za lakierami podwójnymi, bo niezbyt łatwo się nimi maluje. Zawsze muszę poprawiać na bieżąco jak maluję - a z takim lakierem jest trudno, ciężko odłożyć pędzelek, bo cała butelka się chwieje....ale jej, są takie ładne, że nie mogę narzekać. :)






11 comments:

  1. Łaaał *.* Taki błyszcząąący :D

    ReplyDelete
  2. To jest idealny niebieski i naprawde chyba nie ma drugiego takiego, mimo ze wybor nibieskosci na rynku jest spory :)
    U mnie o ile czerwony jest zdecydowanie 1-warstwowy to niebieskim nie umiem rowno pomalowac przy pierwszej warstwie.
    Niemniej ten zestaw kolorow jest naprawde idealny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No naprawdę, nie mam podobnego niebieskiego, a mam ich duuużo. :)
      Mi nawet jakoś idzie z tym niebieskim malowanie, ale i tak wolę dawać drugą warstwę. Nie lubię jednej nosić. ;)

      Delete
  3. jak ja lubię niebieskości na pazurkach! cudeńko, no po prostu cudo! :D

    ReplyDelete
  4. nieźle błyszczy ;) jaki top?

    ReplyDelete
  5. Żaden. :) Zwykle nie używam topów do robienia zdjęć...chyba, że wstawiam NOTD.

    ReplyDelete
  6. Ok, it's georgeous blue shade! :) Lovely!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...