Saturday, 28 April 2012

The Groke and the Hattifatteners

Hello ladies!
The Groke & the Hattifatteners for today.
I took part in IsaDora nail art competition, sadly I haven't won the main prize  (not that I'm surprised, c'est la vie, the the life goes on etc). Sooo, I created this mani for another nail art contest HERE.
Wish me good luck. :) Kasia from Sweet&Punchy encouraged me to paint The Groke, so this mani is for her. <3 Does anyone love Moomins as much as we do? :)

P.S. The good thing about IsaDora competition is that I created A LOT designs, so they'll be appearing on the blog from time to time. Stay tuned and hope you'll enjoy. :)


                                                                           *  *  *
Buka i Hatifnatowie na dziś :)
Jak pewnie większość wie, wzięłam ostatnio udział we wzorkowym konkursie, niestety nie wygrałam głównej nagrody, tylko tą drugą (nie to, że jestem specjalnie zaskoczona, c'est la vie, życie toczy się dalej itd). 
Nie przejęłam się małym niepowodzeniem i zrobiłam wzorek na kolejny konkurs TU TU TU.
Trzymajcie kciuki. :) Kasia ze Sweet&Punchy zachęciła mnie to zrobienia Buki, więc dedykuję jej ten wzorek <3 Ktoś jeszcze uwielbia Muminki, tak jak my? :)


PS. Dobrą stroną konkursu IsaDory jest to, że zrobiłam MORZE wzorków, więc będą stopniowo pojawiać się na blogu. Mam nadzieję, że będą Wam się podobać. :)




20 comments:

  1. Hatifnatowie *.*

    Co do wizazowego konkursu to ja się cieszę, bo zawsze to kilka lakierów do kolekcji no i pędzelek; i najważniejsze - mam zapas wzorków :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyhy, nie no, nie narzekam, wiadomo ;) Ja chciałam pomadkę...ale chyba prościej było ją po prostu sobie kupić. :D

      Delete
  2. a mnie muminki w dzieciństwie straszyły ;p

    ReplyDelete
  3. hatifnatowie? hmm nie kojarze ich :| ale fajnie wyszło :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. najdziwniejsze postaci z muminków :D

      Delete
  4. czy ktoś jeszcze uwielbia? głupie pytanie, pewnie, że tak!:D
    i teraz nei wiem, czy bardziej podoba mi sie buka czy hatifnaci..:D

    ReplyDelete
  5. Lubiłam Muminki, przed oczami staje mi ramówka... I ta niezapomniana piosenka :D
    Wzorek świetny, czekam na więcej :)

    ReplyDelete
  6. O. Mój. Boże.
    Buka i Hatifnatowie!
    Muminki to moja UKOCHANA bajka z dzieciństwa, nadal ją lubię!
    Skopiuję ten wzorek, możesz być tego pewna :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, fajnie, że Ci się tak spodobały. Wzorek rób i chwal się potem. :)

      Delete
  7. The what & the what? I must go Google these creatures. They do look pretty cute, for sure. (Are they supposed to be scaring me?) :)

    ReplyDelete
  8. Ha, I realised that the Moomins are not very popular in the US. :)
    These are characters from TV series (based on books), which I loved as a kid, growing up in the 90s
    http://en.wikipedia.org/wiki/Moomin

    And they were a bit scary indeed! :D

    ReplyDelete
  9. Jak zwykle wybitnie! a Buka zawsze napawałą mnie przerazeniem w dziecinstwie:P

    ReplyDelete
  10. MOJEEEE!!!
    AAAAaaaAAAAA BOSKIE!!!
    Cieszę się że mnie natchnęło i że Ciebie natchnęłam :D
    wyszło cudnie, teraz to już musisz mi kiedyś takie namalować! specjalnie zadbam o skórki nawet :D
    cudownie!!!

    ReplyDelete
  11. Genialne! Chętnie poczytałabym znowu Muminki, niewiele pamiętam.

    ReplyDelete
  12. Moomins! I adore them!!! And your nails are so fun and cute! Love them! :D
    x

    ReplyDelete
  13. Zilustrowałaś moją przenajukochańszą bajkę (nie tylko z dzieciństwa ;) ). Bardzo!!! mi się podoba.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...