Thursday, 19 April 2012

Giveaway Results!


Hello,
Sorry it took my that long, I'm just in the middle of some kind of spring crisis! Thanks everyone for participating...I was more than happy. :)

Przepraszam, że trochę mi to zajęło, ale mam niestety jakiś wiosenny kryzys i niedorozwój ośrodka działania...Dziękuję Wszystkim za wzięcie udziału, było mi bardzo miło. :)


Toot toot, the winner is Ruda. :D Congrats!!




Podeślij mi proszę wiadomość z adresem na niandra.glory@gmail.com
Mam nadzieję, że torba będzie dobrze się sprawować. :)

                                    
                                                                           *  *  *
Three more things:

1. Check my last post with 50 questions tag, feel free to ask anything you like.
2. Check my Waiting Room, I'm just entering new swatches list, maybe you'll find something you want to see deseperately. :)
3. Check my second blog, about art&design and my pictures, I'm slowly starting to make it alive again, but it's lonely there!



                                                                           *  *  *

Trzy sprawy:
1. Zobaczcie mój ostatni post z tagiem 50 pytań, możecie jeszcze zadawać pytania, a ja staram się na bieżąco odpowiadać.
2. Zobaczcie Poczekalnie/Waiting Room, właśnie wrzucam listę nowych swatchy...może akurat będzie tam coś, co chcecie zobaczyć. :)
3. Zobaczcie mój drugi blog, trochę tam rysunków i designu, powoli wracam do jego prowadzenia a jest tam nieco pusto.








5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...