Saturday, 7 April 2012

Eggster nails

Hi.
Is there anyone fed up with all the holiday havoc? I can't stand cooking, baking, tidying up and shopping It drives me mad...and I've been super moody this week, I need some sun therapy, seriously! I created a quick nail art, because I wanted to make some mess at last! Don't you think that the world would be a better place if eggshells looked like my nails?
Anyway, I hope you'll enjoy your Easter break. I'll come back to writing next week. Love xx


                                                                             *  *  *
Czy jest tu ktoś, kto ma już dość tego całego świątecznego zamętu? Nie  mogę już wytrzymać tego gotowania, pieczenia, sprzątania i zakupów. Jeszcze chwila i oszaleję...w dodatku czułam się parszywie przez cały tydzień...potrzebuję jakiejś terapii słonecznej, na serio! Zrobiłam na szybko taki prosty wzorek, bo chciałam w końcu móc nabałaganić. Nie wydaje Wam się, że świat byłby dużo lepszy gdyby skorupki jajek wyglądały tak jak moje paznokcie?
W każdym razie, mam nadzieję, że Wasza przerwa świąteczna i święta są udane! A ja wrócę do pisania jakoś w przyszłym tygodniu.




12 comments:

  1. W farbki wpadłaś? ;) Wygląda jak paleta do mieszania kolorów :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, w farbki nie, ale w lakiery i stempel (nie mam płytek, to chociaż tak go wykorzystałam :D).

      Delete
  2. Ja! Ja mam dosyć świąt :P
    A wzorki zabawne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, to dobrze, że nie jestem sama!

      Delete
    2. Ja też mam dosyć! :D może nie z powodu pieczenia (bo to akurat uwielbiam) ale rodzinne zjazdy i posiedzenia przy stole nie są moim ulubionym zajęciem :P

      Delete
  3. I don't really think that pattern is cute enough to paste it to ur blog -.-
    My 5 years sister could do it with closed eyes ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...