Friday, 13 April 2012

Swiss Chocolate, Nubar

As promised, I'm uploading chocolate nail polish today - Swiss Chocolate, Nubar. It's one of my favourite brown nail polishes in my stash (firstly, I really like Nubar polishes/bottles/caps/brushes and I wish I had more; secondly, the shade and formula is truely dreamy). The colour reminds of chocolate for real, but it's not a very dark chocolate at the same time, so I wouldn't classify it as true vamp. It also doesn't have any red/yellow/resembling poo tones, but it's rather cool and there's some softness to it (like chocolate pudding) It requires 2 coats to be opaque and it has a super shiny finish. I know that many people are not into browns, but I really like them...they match my eyes, hair, so they are pretty neutral on me. Anyway, if you consider buying a brown nail polish, I really recommend this Swiss Chocolate.

                                                                           *  *  *
Tak jak wczoraj obiecałam, dziś czekoladowy lakier - Swiss Chocolate, Nubar. To jeden z moich ulubionych brązowych lakierów w mojej kolekcji (po pierwsze lubię lakiery/butelki/pędzelki/nakrętki/ Nubara i chciałabym mieć więcej, a po drugie odcień i formuła są idealne). Kolor naprawdę przypomina mi czekoladę, ale nie taką na maksa ciemną, więc nie zaliczyłabym Swiss Chocolate do typowych lakierów vampowych. Poza tym, nie ma żadnych czerwonych, pomarańczowych czy  żółtych (przypominających kupę) odcieni...jest raczej chłody i ma w sobie coś delikatnego (taki trochę budyniowy). Do pełnego krycia musimy nałożyć 2 warstwy, które są bardzo bardzo błyszczące. Wiem, że sporo osób nie lubi brązowych lakierów...ale mi jakoś pasują, do włosów, oczu...po prostu na mnie są dość neutralne. W każdym razie, jeśli rozważacie zakup brązowego lakiery, to zdecydowanie polecam Swiss Chocolate.



9 comments:

  1. Ja też lubię brązowe lakiery a ten jest boski! + fajnie się błyszczy :)
    Gdzie można go kupić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mówiąc, to nie wiem gdzie teraz najlepiej kupować Nubary. Ja mam swój z ebay, ale kupowałam dawno, dawno temu...myślę, że i tak najlepiej szukać właśnie tam. ;)

      Delete
  2. jak czekoladowy budyń, cudny :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo, bardzo, bardzo ładny. Lubię brązowe odcienie lakierów :3

    ReplyDelete
  4. Ahhh, once upon a time I was going to order this beauty, totally wish I had now. So gorgeous!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...