Wednesday, 11 April 2012

914, Vipera (Focus On)

Hello,
914, Vipera (Focus On series) is a lovely warm, shiny red. It reminds me of tomato's skin (but I know there are cool toned tomatoes as well, so probably it doesn't make much sense). I have quite a lot of reds in my stash, but I rarely bought warm reds, even though I wanted to. I mean, I have a few of them, but they either look too orange/orange or they just look cooler against my complexion. This one is just perfect, not too orange, not too bluish/pinkish red. I love it. It also applies like butter and it's very opaque. 2 coats are enough, whereas the majority of my reds is always too sheer. Focus On series has wide rounded brushes which I really like, but I'm a fan of wide brushes (e.g. IsaDora's or new Catrice brushes).

                                                                          *  *  *

914, Vipera (Focus On series)
To piękna, błyszcząca i ciepła czerwień. Przypomina mi skórkę pomidora (ale w sumie niektóre pomidory są lekko różowe/chłodne, więc pewnie to porównanie nie do końca ma sens). Mam sporo czerwonych lakierów, ale rzadko kupowałam te ciepłe odcienie, mimo, że zawsze chciałam. To znaczy, mam kilka takich, ale zwykle są albo zbyt pomarańczowe albo przy mojej karnacji robią się dużo chłodniejsze. Ten jest idealny, nie za różowy ani nie za pomarańczowy. Maluje się nim bardzo łatwo i bardzo dobrze kryje, 2 warstwy wystarczą - a kiepsko kryjące czerwienie są moją zmorą. Lakiery z serii Focus On mają szerokie, zaokrąglone pędzelki (jak np IsaDora lub nowe Catrice), co akurat bardzo mi odpowiada.






13 comments:

  1. This is gorgeous!! I totally get what you mean about a tomato's skin. It does look like it.

    ReplyDelete
  2. całkiem fajny, szkoda że u mnie takie odcienie wpadają w ceglane tony.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z czerwonymi nigdy nie wiadomo...chociaż ten jest dość żywy i taki trochę retro, nie powinien być cegłą. Ale kto to wie w sumie. :o

      Delete
  3. Przypomina mi jakiś owocowy kisiel :> Całkiem fajny, ale zauważyłam, że moje dłonie lepiej prezentują się w chłodniejszych odcieniach - niestety.

    ReplyDelete
  4. piękny pomidorowy odcień :)

    ReplyDelete
  5. Cudny! Ostatnio polubiłam takie pomarańczowe czerwienie :)

    ReplyDelete
  6. Ale inny kolorek! Bardzo ciekawy;)

    ReplyDelete
  7. A mi skojarzył się z sosem pomidorowym :D Świetny kolor.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...