Tuesday, 13 March 2012

Whale's Nails first anniversary!

Hello,
Actually, I don't know how but I forgot that yesterday was my first year anniversary, how silly...In fact, I was thinking it would be on 13 March, but it was 12. :P 
Toot toot. Anyway, I want to thank everyone for being here, reading and commenting. I really enjoy writing and observing Whale'sNails progress. This blog has been a great addition to my life in the past year and I hope it'll remain the same in the upcoming year. Obviously, I thought it would be cool to organise another nail polish bag competition. Sadly, I'm a bit belated because I'm busy with writing my MA thesis (actually, I spend more time thinking about writing...but still). I'll publish the details very soon, hopefully. For today I've got a tiny sneak peek photo of the bag (gees, I promised myself not to post crappy photos on this blog) Work still in progress. :)

                                                                          *  *  * 
Hej
Nie wiem jak, ale zapomniałam, że wczoraj były pierwsze urodziny mojego bloga, po prostu pokręciły mi się daty - byłam przekonana, że to 13 marca, ale jednak 12. :P
W każdym razie, chciałabym wszystkim podziękować za odwiedziny, czytanie i komentowanie. Mam wielką radochę z pisania i obserwowania jak Whale'sNail się rozwija. Wielorybie Paznokcie były super dodatkiem do mojego życia i mam nadzieję, że tak pozostanie też w przyszłym. roku Doszłam do wniosku, że będzie fajnie zorganizować kolejny konkurs z lakierową torbą do wygrania.  Niestety jestem trochę spóźniona, bo piszę magisterkę (a raczej spędzam więcej czasu na myśleniu o pisaniu...no ale). Niedługo pojawią się wszystkie szczegóły. Dziś uchylam rąbek tajemnicy i wklejam zdjęcie torby nad którą pracuję (eeech, a obiecałam sobie, żeby nie wstawiać beznadziejnych zdjęć na bloga). Jeszcze nieskończona. ;)
I LOVE NAIL POLISH BAG :)

14 comments:

  1. O matko, już wygląda super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I oczywiście wszystkiego najlepszego wielorybiemu blogowi :)

      Delete
  2. Gratulacje z okazji roczku! :) Fajna torba ;)

    ReplyDelete
  3. to wszystkiego najlepszego dla bloga i właścicielki:D oby magisterka poszła jak po maśle i oby blogasek dalej się rozwijał i cieszył nas notkami i eko torbami:D

    ReplyDelete
  4. Sto lat, sto lat!
    Ruda likes torba :D

    ReplyDelete
  5. Gratulacje :)
    Genialna torba :D

    ReplyDelete
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzinek!!! Życzę dużo nowych lakierów i dalszego zapału do pisania.
    buziaczki :*

    ReplyDelete
  7. congrats! I like your blog a lot

    ReplyDelete
  8. That is a cute bag!
    So good to see you posting again!

    ReplyDelete
  9. hihihi Twój blog i ja mamy taką samą datę urodzin ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...