Thursday, 22 March 2012

Strawberry Fizz, Rimmel

Hi,
I decided to show you something happy and lovely (well, I'm just being selfish, I'm feeling miserable and I just want to focus on something sweet, at least for a while). Strawberry Fizz, Rimmel has not only a cute name but also a cute smell...usually I'm not such a big fan of nail polish scents, but this one is really pleasant - like strawberry bubble gum (but not too strong). The colour is just pink, but glossy and pretty - I applied 2 coats and there were enough in real life, my cam as usual accentuates VNL which normally isn't visible - hooray. I wish there were more scented polishes out there, they're fun.

                                                                                *  *  *
Chciałam dziś pokazać coś wesołego i uroczego (jestem trochę samolubna, po prostu czuję się fatalnie i chciałam choć na trochę skupić się na czymś przyjemnym - przez pisanie magisterki zdecydowanie nie tryskam humorem). Strawberry Fizz, Rimmel ma nie tylko świetną nazwę ale i zapach. Nie przepadam za zapachami większości pachnących lakierów, ale ten jest bardzo przyjemny - delikatna truskawkowa guma balonowa. Kolor to po prostu róż jak widać, ale jest ładny i fajnie błyszczy - nałożyłam 2 warstwy, które w rzeczywistości zupełnie wystarczają (mój aparat jak zwykle wychwytuje widoczną (a raczej fantomową) linię paznokcia. Chciałabym, żeby było więcej pachnących lakierów,  są takim pozytywnym urozmaiceniem.



12 comments:

  1. Ja miałam styczność z jednym pachnącym lakierem (z różanej serii wibo) i nie przypadł mi do gustu ten zapach... ciekawa jestem czy ten by mi się spodobał :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. No zapach różanych Wibo jest specyficzny i mocny, choć osobiści mi się podoba bo lubię wszystko co różane. Ten jest delikatniejszy i słodszy. ;)

      Delete
  2. świetny barbiowy róż :)

    ReplyDelete
  3. ahhh jakie słodkie cukiereczki, bardzo ładny lakier :) pozdrawiam Camill.e

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...