Tuesday, 20 March 2012

Storm Clouds 151, My Secret

Hi,
Storm Clouds 151, My Secret is a Polish low-budget nail varnish. I got it from SpookyNails and firstly I thought that Storm Clouds was a bit weird, I didn't know why precisely. I'm not a big fan of grey polishes (mostly because the majority of them looks nasty on my hands). This one is not only grey but also has a strange finish - I can't really pin down what it is: frost, shimmer? What I know for sure is that it looks like a pencil-lead and it's cool! I've never worn anything like that before and it was fun I  really liked it in the end. 2 coats and easy application. 

                                                                           *  *  *

Storm Clouds 151, My Secret, kolejny polski lakier. Dostałam go od SpookyNails i na początku wydawało mi się, że jest jakiś dziwaczny, nie wiedziałam nawet dlaczego. Po pierwsze nie przepadam za szarymi lakierami (głównie dlatego, że większość wygląda na mnie po prostu strasznie). Ten lakier jest nie tylko szary ale ma też przedziwne wykończenie - nie umiem sprecyzować co to jest: ni to frost, ni to shimmer. Jedyne czego jestem pewna to to, że wygląda jak grafit w ołówku i to jest super. Nigdy wcześniej nie miałam takiego lakieru i noszenie było fajne, ostatecznie bardzo mi się spodobał. 2 warstwy i bezproblemowe malowanie.



10 comments:

  1. Jaaa, faktycznie jak grafit z ołówka :B

    ReplyDelete
  2. Miałam go kupić i teraz żałuję. W buteleczce nie wyglądał za ciekawie. Na paznokciach bardzo mi się podoba!!

    ReplyDelete
  3. Ciekawy odcień :)
    I też nie przepadam za szarościami, sama nie wiem czemu :P

    ReplyDelete
  4. Jakoś nie mogę się za niego zabrać. Niby mi się podoba, ale coś mi w nim nie pasuje. Pewnie wykończenie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale pomalowałaś nim już kiedyś? Bo mnie też to wykończenie jakoś nie dawało spokoju, a na paznokciach spodobał mi się bardziej niż się spodziewałam. Spróbuj spróbuj :)

      Delete
    2. Malowałam po wzorniku i coś go nie czuję ;) Ale kiedyś w końcu dam mu szansę :)

      Delete
  5. Ciekawy, może być fajną bazą do Twoich bajeranckich wzorków ;)

    ReplyDelete
  6. Looks frosty? I dunno either :P

    It's gorgeous though =]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...