Monday, 19 March 2012

Spring Worms

Hi,
I just realised that I haven't posted any spring-oriented nail arts this year...I came up with something simple and quick last night. Firstly it reminded me of lollipop twirls or lip gloss twirls (there were quite popular back then, do you remember?), but now it reminds me of plump pink worms. :D I think it's a cool design for early spring, subtle, soft and light. I'm planning on trying various pastel colours and maybe painting more fortunate patterns. :P I'll keep you posted!

I took photos in the garden, that's why they're a bit different.  It was a lovely day yesterday.


                                                                    *  *  *

Zorientowałam się, że jeszcze żadnych wiosennych wzorków w tym roku...zrobiłam coś prostego i szybkiego wczoraj wieczorem. Najpierw kojarzył się z takimi zakręconymi lizakami albo błyszczykami (były dość popularne jakiś czas temu, pamiętacie?)...ale teraz przypomina mi takie pulchne różowe robaczki. :D Wydaje mi się, że to fajny wzorek na wczesną wiosnę - subtelny, delikatny i taki lekki. Planuję pokombinować z innymi pastelowymi kolorami i może namaluję trochę bardziej trafiony wzór. :P Jak coś stworzę, to na pewno dam znać.

Zdjęcia Wiosennym Robaczkom robiłam w ogrodzie, dlatego są trochę inne.  Wczoraj była świetna pogoda, aach.


7 comments:

  1. Wszystko pięknie, ładnie aż przeczytałam o pulchnych, różowych robaczkach. Bleeeeh ;)

    ReplyDelete
  2. faaajne, trochę mi się kojarzy z kafelkami :)

    ReplyDelete
  3. Robaków na paznokciach jeszcze nie widziałam XD Urocze :D

    ReplyDelete
  4. I love these! I looove the colours used ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...