Monday, 12 March 2012

Rock-it, Orly

Hi
It's been quite a long time since my last post, I was away for a few days and a bit busy...so I thought I should come back with a great nail polish: Rock-it, Orly from their Mineral FX collection (which is, together with Cosmic FX, one of my favourite nail polish collections and I wish I could complete both of them). I'd describe Rock-it as mid red, a shade between ruby and wine red, with pinkish/reddish and subtle golden sparkles. Basically, it's all very sparkly and red/pink is shimmering a lot. From a distance it looks slightly metallic, reminds me of satin or ribbons - very very pretty. It's opaque in 2 coats, but I applied 3 for the photos...I think that 3 coats are often better for shimmer/glass flecked polishes, the colour looks somewhat deeper.


                                                                               *   *   *
Trochę czasu minęło od mojej ostatniej notki, nie było mnie przez kilka dni i byłam trochę zajęta...dlatego liczę spektakularny powrót ze świetnym lakierem: Rock-it, Orly. Pochodzi z kolekcji Mineral FX (która razem z Cosmic FX należą do moich ulubioncyh serii lakierów i mam nadzieję, że kiedyś będę mieć je w komplecie.
Rock-it określiłabym jako średnią czerwień, coś pomiędzy taką w kolorze wina i rubinów, która w dodatku ma wyraźne różowe/czerwone i delikatne złote drobinki. Ogólnie jest bardzo błyszczący i te czerwono-różowe drobinki bardzo migoczą. Z pewnej odległości wygląda dość metalicznie, kojarzy mi się z satyną albo wstążkami - ogromnie mi się podoba. Kryje po 2 warstwach, ale do zdjęć nałożyłam 3...wydaje mi się, że 3 warstwy są często lepsze dla lakierów z wykończeniem glass fleck/shimmer, zyskują wtedy głębię.

Artificial light/ Światło sztuczne

14 comments:

  1. o rany, piękny! uwielbiam wszelkie czerwienie, mam nadzieje że uda mi się ten lakier gdzieś upolować :)

    ReplyDelete
  2. Piękny, ciesze się, że go mam :)

    ReplyDelete
  3. Ma niesamowitą głębię, a ten błysk! *.*

    ReplyDelete
  4. piękny, w ogóle też mam nadzieję, że kiedyś mi się uda dorwać wszystkie orly z czarnymi nakrętkami :D

    ReplyDelete
  5. O jak dobrze, że go już mam, bo znowu po Twoim poście bym poleciała kupować ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale mam niszczące działanie, nie wiedziałam, hehe. :D

      Delete
    2. Powinnam zacząć spisywać lakiery, które przez Ciebie już kupiłam :P Pierwszy na liście byłby Glitz&Glamour :>

      Delete
  6. świetny kolorek! przy okazji zapraszam na konkurs Orly :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://sauria80world.blogspot.com/2012/03/wiosenny-konkurs-z-orly-cool-romance.html

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...