Wednesday, 28 March 2012

Nomadic nude et al

Hi,
For today I've prepared Nomadic Nude (Color Club, light Boho collection) and a small comparison. It's a very light grey creme with glossy finish. Application is alright, it's not streaky or anything. I had to apply 3 coats, but I think you can do with two, if you nail line isn't bold white like mine (so annoying).
I really like such colours because they match nearly every outfit. I also find Nomadic Nude very flattering because it's clean, somewhat fresh grey (unlike all these mushroomy/taupy/muddy greige polishes).

                                                                  *  *  *

Na dziś przygotowałam Nomadic Nude (jasna kolekcja Boho, Color Club) i skromne porównanie. To bardzo jasny szary kremowy lakier z błyszczącym wykończeniem. Malowanie nie sprawiło mi większych kłopotów, nie był zbyt gęsty i nie robił prześwitów. Myślę, że 2 warstwy w zupełności wystarczą jeśli Wasza wystająca część paznokcia nie jest bardzo-bardzo-bardzo biała, tak jak moja (co mnie zawsze wkurza). Lubię takie lakiery, bo pasują prawie do każdego ubrania. Poza tym, wydaje mi się, że Nomadic Nude na większości osób będzie wyglądał korzystnie, bo to taka czysta szarość, jakby świeża (w przeciwieństwie do innych grzybowych/błotnych brązoszarości :P)




I compared Nomadic Nude to Skull&Glossbones (OPI) and What are you wearin? (Color Club). I think differences are visible, so I won't go into details. :)

                                                                             *  *  *

Porównałam Nomadic Nude ze Skull&Glossbones (OPI) i What are you wearin? (Color Club). Myślę, że różnice są widoczne, więc nie będę się rozpisywać. ;)

Skull&Glossbones, Nomadic Nude, What are you wearin?
Nomadic Nude, Skull&Glossbones, What are you wearing?, Nomadic Nude


11 comments:

  1. Swietne kolory.
    Ja dzisiaj mam na paznokciach Barry M w kolorach: Mint i Blueberry Ice cream.

    ReplyDelete
  2. O, to ekstra. Chciałabym powiększyć swoją kolekcję Barry M, ale jakoś ciągle mi z nimi nie po drodze, szkoda.

    ReplyDelete
  3. mam mam i uwieelbiaaaammm <3

    WAYW super <3 I wykasuję skulls z wl:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wolę chyba skull, jaśniejszy jest i chłodniejszy...w sumie nie wiem, oba ładne. :P

      Delete
  4. Na ostatnim zdjęciu fajny ombre nail Ci wyszedł:) a swoją drogą kolor fajny nie za jasny nie za ciemny- lubie takie! :)

    ReplyDelete
  5. jeden piękniejszy od drugiego!

    ReplyDelete
  6. w porównaniu wygrywa "What are you wearing?"

    ReplyDelete
    Replies
    1. no piękny jest, ale trochę ciężki w obsłudze...zrobię niedługo o nim notkę w sumie.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...