Wednesday, 21 March 2012

Metallic Petrol & Spark It Up, H&M

Hi
It's the first day of spring and I thought I should give something happy and fresh etc, but actually it's pretty gloomy over here and I just don't feel all that spring atmosphere, to be honest. I'm adding a bit of glitter layering to keep this day festive. :)

Both polishes come from a little cute set (H&M). I wasn't sure if it made sense to buy them, but the glitter looked really great and Metallic Petrol seemed to be promising as well, so I just grabbed it. I expected the silver one to be nasty, like pearly/frosty but in fact it turned out to be great foil (I'll write about it soon) - overall, I really recommend getting this set.

                                                                      *  *  * 

Dzisiaj pierwszy dzień wiosny i czułam, że powinnam dziś pokazać coś lekkiego i wiosennego, ale szczerze mówiąc dzisiaj pogoda u mnie jest fatalna i szczerze mówiąc jakoś nie czuję tej wiosennej atmosfery. Dodałam w zamian opcję z brokatem, żeby było uroczyście choć trochę. ;)

Oba lakiery pochodzą z uroczego niewielkiego zestawu (z H&M). Właściwie kupiłam go bez większego przekonania, bardzo wpadł mi w oko nietypowy granat (Metallic Petrol), ale i brokat był dość obiecujący, więc po prostu je wzięłam i już. Natomiast po srebrnym oczekiwałam jednej wielkiej frostowej/perłowej porażki, ale okazał się świetnym foilem (napiszę o nim niedługo) - a więc, bardzo polecam ten zestaw. 





Firstly, let's focus on Metallic Petrol, it's a light navy blue (if it makes sense), it has tiny silver sparkles in it, but their effect isn't really strong, they're not very glittery. Still, they make this nail polish look interesting. The finish is slightly metallic/chrome, it doesn't have this gloss, which is typical to creme polishes. It reminds me of some expensive, chic fabric. 2 coats are enough.

                                                                              *  *  *

Najpierw skupimy się na Metallic Petrol - to jasny granat (ma to jakiś sens?), z małymi srebrnymi drobinkami, których efekt nie jest jakiś silny i nie są zbyt błyszczące. Mimo to sprawiają, że lakier jest dość nietypowy. Wykończenie jest lekko metaliczne/chrome...nie ma typowego dla kremów połysku. Przypomina mi jakiś drogi, elegancki materiał. 2 warstwy potrzebne do pełnego krycia.









Spark It Up is a mix of red/blue/silver glitter in a clear base. I applied only one coat over Metallic Petrol. I doesn't seem to be very dense, but at the same time, one coat provides a proper amount of glitter. I haven't checked how many coats are needed to make it opaque yet  (I really love Spark It Up and the bottle is tiny so it'd be a waste, really!)

                                                                     *  *  *
 Spark It Up to mix czerwonego/niebieskiego/srebrnego brokatu w przezroczystej bazie. Nałożyłam tylko jedną warstwę na Metallic Petrol. Nie wygląda na zbyt gęsty, ale z drugiej strony glitteru jest całkiem sporo jak na jedną warstwę. Nie sprawdzałam jeszcze ile warstw jest potrzebnych do pełnego krycia (bardzo spodobał mi się Spark It Up, a biorąc pod uwagę małą buteleczkę, to byłoby marnotrastwo!)





17 comments:

  1. Fajowy ten niebieski ale bardziej podoba mi się solo niż z brokatem.

    ReplyDelete
  2. Z brokatwm stanowią świetne duo :)

    ReplyDelete
  3. Z brokatem wygląda znakomicie :)

    ReplyDelete
  4. Nawet miałam ten zestaw w dłoni, ale pomyślałam granatów i brokatów mam pod dostatkiem. Po co ja w ogóle myślę na zakupach, trza było brać XD

    ReplyDelete
  5. no proszę, jakie ładne lakiery w tym H&M mają :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. nie dam :D
      ale szkoda, że na sztuki takich nie ma.

      Delete
  7. Całkiem ładne kolorki, lubię te maluszki z H&M :)
    Rok temu w wakacje kupiłam sobie pomarańczowy i fuksjowy - też się dobrze sprawowały :)

    ReplyDelete
  8. O ja Cię *.* Czemu ja nie mogę znaleźć H&M z lakierami?

    ReplyDelete
  9. Granat jest cudny. I solo i w duecie.

    ReplyDelete
  10. O, rewelacyjne te lakiery! *_*

    ReplyDelete
  11. Świetny ten brokat ale jestem ciekawa tego srebrnego, czekam na notke :D

    http://lenna8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Calkiem przyzwoity ten niebieski. Mnie jakos nie ciagnie do takich zestawow, wydaje mi sie ze i tak bym ich nie uzywala. Ale..co ja tam wiem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E tam, fajne są zestawy. Przecież nie trzeba ich koniecznie ze sobą łączyć. ;)

      Delete
  13. Zastanawiałam się nad zakupem tego zestawu ,ale dzięki Tobie zdecydowanie go kupię ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...