Thursday, 8 March 2012

Mardi Gras Mauve, Nail Tek

Hi,
For today I've got Mardi Gras Mauve, from Nail Tek. I have a bit of a problem with deciding what kind of finish is that. It is a bit pearly/frosty/foil, but only slightly. It doesn't really remind me of 'grandma' nails, it doesn't have nasty brush strokes and metallic finish isn't very strong either, it also appears to have very tiny pink sparkles...actually, Mardi Gras Mauve has also a very subtle duo chrome effect, pink and green, but it's really subtle, visible in person but  difficult to capture in the photos. The colour is mauve indeed (a bit darker than in the photos). I like it in artificial light best, because it looks like real pink pearls and becomes more of a cool pink shade. I'm actually feeling like stocking up such shades, because I fear that my future, proper job may require 'normal' nails. As much as I like pink, nude, red nails, it would be a bit sad...Nonetheless, I really dig this nail polish, especially because the colour is so wearable and it's a one-coater, I like "ready to go" nail polishes. 1 coat.


                                                                        *  *  * 

Na dziś mam lakier firmy Nail Tek, Mardi Gras Mauve. Mam mały problem z określeniem jakie wykończenie ma ten lakier. Jest trochę perłowo/frostowo/foliowy, ale tylko trochę. Nie przypomina mi typowej "babcinej" perły, nie ma okropnych, widocznych śladów pędzla ale też metaliczny efekt nie jest zbyt silny, w dodatku ma małe, różowe drobinki. Tak właściwie, to oprócz tego, Mardi Gras Mauve ma też lekki efekt duochromowy, zielono-różowy. Bardzo subtelny, widoczny na żywo, ale niemożliwy do uchwycenia na zdjęciach. Najbardziej podoba mi się w sztucznym świetle, bo wygląda jak prawdziwe różowe perły i odcień różu robi się chłodniejszy. W sumie to mam lekką obsesję, że powinnam gromadzić więcej takich kolorów, bo boję się, że moja przyszła, poważna praca może wymagać normalnych paznokci. I mimo, że bardzo lubię lakiery nude czy różowe, to byłoby mi smutno. W każdym razie, całkiem niespodziewanie spodobał mi się ten lakier, zwłaszcza dlatego, że kolor jest uniwersalny, a w dodatku kryje po jednej warstwie - lubię takie bezproblemowe lakiery. Na zdjęciach 1 warstwa.

artificial light/ sztuczne światło




6 comments:

  1. ślicznie na ostatnim zdjęciu :)

    ReplyDelete
  2. no fajny całkiem :) gdyby nie kara to bym sobie jakiegoś nailteka sprawiła :D

    ReplyDelete
  3. bardzo fajny, delikatny kolorek, w moim guście, już upatrzyłam na all :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...