Friday, 23 March 2012

Hidden Treasure, Topshop

Hiya,
I must say that I didn't understand all that hype over Chanel's Peridot...and now I'm writing about it's dupe! Hidden Treasure, Topshop,  actually I'm not sure if it's Chanel's dupe, because I haven't got Peridot, but after all, they seem to be quite alike. I had Peridot's semi-dupe previously, but I rather hated it... At first, I didn't fell in love with Hidden Treasure either. I wore it for a few days and I liked it quite a lot (especially when it caught golden tones). It's impossible to define the colour (green, gold, olive), it depends on the angles...I think it's the best for you to look at the photos! I'm glad I bought it in the end. 2 coats.

                                                                   *  *  *


Muszę przyznać, że zupełnie nie rozumiałam tego szału na Peridot Chanel...a teraz piszę o jego klonie, ha. Hidden Tresure, Topshop - właściwie to nie jestem pewna, czy to identyczna wersja, bo nie mam Peridota, ale wyglądają dość podobnie. Miałam wcześniej tak pół-klon Peridota i bardzo mi nie podpasował...Na początku Hidden Treasure też mnie nie zachwycił. Jednak gdy ponosiłam go kilka dni, to bardzo mi się spodobał (szczególnie wtedy, gdy łapał złote tony). Ciężko opisać ten kolor (zieleń, złoto, oliwka), zależy pod jakim kątem patrzymy....chyba najlepiej będzie, jeśli popatrzycie na zdjecia. :) Cieszę się, że go kupiłam, mimo, że bez przekonania! 2 warstwy




9 comments:

  1. Mi się bardzo podoba,świetny i wygląda na taki naprawdę mocno metaliczny:)

    ReplyDelete
  2. Lubię takie niejednoznaczne kolory :)

    ReplyDelete
  3. Genius in the Bottle od Catrice jest podobny :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawy kolorek, aczkolwiek na swoich paznokciach go nie widzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też długo się przekonywałam do niego, ale w sumie nie ma się co zmuszać.
      Ja chyba nie umiem nie lubić jakiegoś lakieru. :D

      Delete
  5. Ja od kiedy tylko zobaczyłam Periodta to zapałałam do niego wielką miłością:P
    Ten równie mi się podoba:)

    ReplyDelete
  6. Peridot nigdy mi się nie podobał, ale po Twoich zdjęciach zaczynam się przekonywać do tego koloru i wykończenia...:>

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...