Friday, 2 March 2012

Floral Step

Hi,
A couple of you asked me to post a nail art tutorial, so I thought I'd prepare something floral... March is a perfect time to start wearing such manicures, I believe. I tried to come up with a design that leaves room for imperfection and a bit of chaos. :P You cannot really go wrong with it and you can select any colours you like. I just grabbed everything standing nearby. This is final effect.

                                                                    *  *  *
Parę osób poprosiło mnie, o zrobienie wzorkowego stepu. Pomyślałam, że zrobię jakiś kwiatowy...Jak dla mnie marzec to idealny czas żeby zacząć nosić takie mani. Spróbowałam wymyślić coś, co zostawia sporo miejsca na niedoróbki i lekki chaos. :P W sumie taki wzorek nie może się nie udać a w dodatku możecie wybrać dowolne kolory. Ja po prostu użyłam tych stojących w pobliżu. Tak wygląda gotowy wzorek.



                                                                   *  *  *

You need: a colour base, a few nail polishes for lines and dots, dotting tool, a brush, top coat.
 1. One a base colour (Nomadic in Nude, Color Club in my case) paint a small dot in the middle of each nail (doesn't need to be perfect, it's just a point of reference)
2. Pick any darker shade (e.g Purple Rain, Models Own) and draw lines branching from each dot (using a brush). They don't need to be perfect either.
3. Paint a larger dot in the middle so that you can arrange  smaller, multicoloured dots around it.
4. Select several colours to apply small, multicoloured dots all over the lines with a dotting tool.
5. Apply top coat.

                                                                   *  *  *
Potrzebujecie: Koloru bazowego, kilku kolorów żeby zrobić kreski i kropki, sondę, pędzelek i top coat.

1. Na kolorze bazowym (w moim wypadku Nomadic in Nude, Color Club) zróbcie małą kropkę po środku każdego paznokcia (nie musi być idealna, to raczej punkt odniesienia)
2. Wybierzcie jakikolwiek ciemniejszy lakier (np Purple Rain, Models Own) i narysujcie kreski rozgałęziające się od każdej kropki (najlepiej użyć pędzelka) i znów, nie muszą być perfekcyjne
3. Namalujcie większą kropkę po środku, będziecie mogły dookoła niej umieścić te mniejsze
4. Teraz wybieramy kolory na mniejsze kropki i rozmieszczamy na liniach wokół dużej kropy (najlepiej do tego używać sondy, mogą być różnej wielkości)
5. Nakładamy top coat


10 comments:

  1. wypasione, kolory nietypowe :D

    ReplyDelete
  2. Ja i mój Parkinson nie dalibyśmy rady z czymś takim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety chyba prościej się nie dało :)

      Delete
  3. Bardzo fajnie to wygląda, chociaż mi na pierwszy rzut oka skojarzyło się z fajerwerkami ;))

    ReplyDelete
  4. Rzeczywiście, wydaje się bardzo prosty :) Podobają mi się kolory.
    Obecnie mam jednak bardzo krótkie paznokcie i obawiam się, że nie zmieszczę tych kwiatów na tak małej płytce, masz może jakieś sprawdzone wzory na taką małą powierzchnię? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam dość małą płytkę i się mieszczą (na zdjęciach wygląda chyba na sporo większą niż w rzeczywistości)...w każdym razie, na pewno fajnie wyglądają pionowe paski albo ogólnie jednolity paznokieć i wzorek tylko na samym brzegu (jak np te róże z ostatniej wzorkowej notki). Wydaje mi się, że takie wzorki tylko na brzegu optycznie wydłużają paznokcie. :)

      Delete
    2. Dziękuję :)
      Popróbuję, bo mam taką ochotę na malowanie, a takie krótkie paznokcie...

      Delete
  5. I’ve featured your beautiful nail art design on my recent post “50+ Spring & Easter Nail Art Ideas & Inspiration” here:
    http://sparklysharpandfabulous.blogspot.com/2012/03/50-spring-easter-nail-art-ideas.html

    I can’t wait to see what you make next! If you create any more looks like this that you think fall into the Spring and or Easter category, post links on my Facebook wall or comment on the post and I’ll add them and the links in the post! Keep up the great work!

    ReplyDelete
  6. Fantastic post!!!! Your blog is brilliant!!!! You've got wonderful taste and a nice sense of style - you are amazing!!! Have a great weekend!!! :-)

    the-white-list.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...