Saturday, 17 March 2012

Bell, Glam Wear 511

Hullo again!
I've got something green for today, obviously! Glam Wear series from Bell, number 511. Everyone posts something green and I didn't want to be worse. ;) I had Irish/Celtic culture classes during my studies, so I I treat St. Patrick's Day with sentiment. This is type of green is certainly 'not mine', but at the same time I just HAD TO buy it. Oh and I am so in love. It's a green which a hint of yellow, with no blue tones whatsoever. It applies really easily, 2 coats are enough and its shine is just amazing. That's a gorgeous colour the for spring. I need more juicy and fresh greens like this one! Shame I'm so skint and I banned myself from buying more nail polishes. :p

                                                                           *   *   *

Oczywiście też mam coś zielonego na dzisiaj. 511 Bell z serii Glam Wear. Każdy daje dziś coś zielonego, więc nie zamierzam być gorsza. ;) Na studiach miałam nawet zajęcia z celtyckiej/irlandzkiej kultury, więc traktuję dzień świętego Patryka z wielkim sentymentem. Jeśli chodzi o lakier, to taka zieleń jest na pewno "nie moja", ale z drugiej strony coś (jakieś diabły) mówiło mi, że MUSZĘ go mieć...i pokochałam ten lakier, cudny jest. To zielony z domieszką żółtego, bez żadnych tonów niebieskiech. Maluje się bajkowo, potrzebne są tylko 2 warstwy i ma genialny połysk. Świetny kolor na wiosnę...chcę więcej takich soczystych i świeżych zieloni, ech! Szkoda tylko, że jestem spłukana i zabroniłam sama sobie kupować jakiekolwiek lakiery.




Remember to check the Waiting Room, new polishes added!
Pamiętajcie żeby sprawdzać Poczekalnię/Waiting Room, dodałam nowe lakiery!

15 comments:

  1. Piękna zieleń. GlamWeary są fajne, gdyby wymyślali jakieś interesujące nazwy to wykupiłabym większość. A tak mam tylko dwa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nie lubię numerowanych lakierów. :< ale bardzo mnie kręcą kolory GW i niestety mam trochę więcej, hehe. Ogólnie numerowane lakiery są jakieś takie bezpłciowe i z nazwami na pewno byłyby bardziej popularne.

      Delete
  2. Idealnie wiosenny kolorek :)
    Muszę go poszukać :)

    ReplyDelete
  3. ale slodki, tez musze skabinowac jakas zielen

    ReplyDelete
  4. Nie wiedziałam że na paznokciach wygląda tak lekko i świeżo :D

    ReplyDelete
  5. Świetny, uwielbiam takie zielenie:) Szkoda, że u mnie jakoś go nie widuję.

    ReplyDelete
  6. a czemu ja go nadal nie mam hmhm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, ale to podejrzane...chociaż z drugiej strony i tak na pewno masz już taki kolor. :D

      Delete
  7. Świetny, żelkowy lakier :D

    ReplyDelete
  8. Śliczny :)
    Kolejne święto do uczczenia na paznokciach, które udało mi się przegapić XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam, za rok też będzie...i jaki dobry powód żeby kupić odpowiedni lakier na taką okazję. :D

      Delete
  9. Mi w sumie dzień św. Patryka jest obojętny, ale lakier bardzo mi się podoba, jest typowo wiosenny :)

    ReplyDelete
  10. U mnie też zielono na Św. Patryka :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...