Sunday, 4 March 2012

Almost Famous, Color Club

Hi,
Almost Famous, Color Club - I received this polish for a review (thanks to SpookyNails ^_^) and I am really glad because it's the coolest bright yellow I've ever had. Yellow polishes tend to be horrible when it comes to application, but this one needs only two coats and it dried so quickly. I've got a mini version (7ml) usually they're less comfortable to work with, but Color Club mini versions are just fine. I was really impressed and surprised. The shade is simply bright yellow,  I would say it's rather neutral, not to orange not too green, just basic yellow. It looks crazy on nails, I can't wait to wear it...this week for sure, such a great shade for spring/summer.

                                                                          *  *  *
Almost Famous, Color Club - dostałam ten lakiery do recenzji (dzięki SpookyNails ^_^) i jestem przeszczęśliwa, bo to najfajniejszy jaskrawy żółty jaki mam. Żółtymi lakierami  zwykle maluje się dość beznadziejne, ale Almost Famous wymaga tylko dwóch warstw i wysycha bardzo szybko. Mam wersję mini (7ml), lakiery mini są zwykle mniej wygodne w obsłudze ale Color Club spisuje się ekstra. Zaskoczył mnie ten lakier. Kolor to tradycyjny jaskrawy żółty, dość neutralny (nie jest zbyt pomarańczowy ani zbyt zielony), po prostu podstawowy żółty. Na paznokciach wygląda super, czyste szaleństwo...nie mogę się doczekać żeby nim pomalować...na pewno w tym tygodniu, naprawdę fajny lakier na wiosnę/lato.







Tutaj możecie go kupić :)

15 comments:

  1. jaki cudowny wiosenny kolor <3
    świetna żółć. nigdy nie mogłam znaleźć idealnej, a ta taka jest :P

    ReplyDelete
  2. idealny żółty :) super!

    ReplyDelete
  3. Mam go ale jeszcze nie używałam.. Czeka na wiosnę ;)

    ReplyDelete
  4. Fajny, szkoda, że nie lubię swoich dłoni z żółtym na paznokciach.

    ReplyDelete
  5. idealny kolorek :) Pozdrawiam Camill.e

    ReplyDelete
  6. Mam bardzo podobny kolor z Wibo. Jestem z niego bardzo zadowolona. Nie ma problemow z aplikacja i trwaloscia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 307 może? Jeśli tak, to też go mam. Rzeczywiście jest świetny, ale taki trochę zbyt jelly, tzn też bardzo mi się podoba, ale dla mnie to dwa różne wykończenia, więc te dwa lakiery sporo się różnią w moich oczach. :D

      Delete
  7. wow śliczny żółciak!:) bardzo w moim stylu:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...