Sunday, 25 March 2012

371, Vollare

Hi
For today I've got a shade which I find really intriguing, especially on nails (I'd love to have a similar jacket though). To me, it's a mix of mustard and curry. :D I realise it's not for everyone, but I really like weird yellow polishes...371 from Vollare (another Polish brand, yay) is one of them. It's also cheap, which is cool and quality is just great - no problems with application, 2 coats were enough and its gloss is very pretty. I'm so so so happy that Sabb from SpookyNails found it for me, it's something I've been looking for and it's not so easy to find such polishes. I wish some brand came up with the whole collection with yellow polishes only!

                                                                                 *  *  *
Na dziś mam kolor, który wydaje mi się mocno intrygujący, szczególnie na paznokciach (chciałabym kurtkę w podobnym kolorze). Dla mnie to mieszkana musztardy i curry. :D Zdaję sobie sprawę, że to nie jest kolor dla każdego, ale ja uwielbiam dziwne, żółte lakiery....371 Vollare (seria da Vinci) jest jednym z nich. Poza tym, jest tani (co zawsze jest fajne) i nie mogę narzekać na jakoś - malowało się nim łatwo i 2 warstwy były wystarczające a w dodatku wyjątkowo ładnie się błyszczy. Bardzo się cieszę, że Sabb ze SpookyNails go dla mnie znalazła, już długo szukałam czegoś podobnego i wcale nie było łatwo. Bardzo bym chciała, żeby kiedyś jakaś firma wypuściła kolekcję składającą się tylko z żółtych lakierów. Ech, marzenia!



16 comments:

  1. pomyślałam właśnie o curry jak go zobaczyłam:D smieszny dziwak:D

    ReplyDelete
  2. o super wygląda u ciebie, on jest też w innych seriach :)

    ReplyDelete
  3. wow, super kolor. lubię takie dziwadła :D i curry też lubię <3

    ReplyDelete
  4. ciekawy kolol, ale nie do mojej karnacji ;/

    ReplyDelete
  5. O nie. Zdecydowanie nie mój kolor.

    ReplyDelete
  6. Ale dziwak :D W sumie jest tak dziwny i brzydki, że aż mi się podoba ! :D

    ReplyDelete
  7. mega! Bardzo mi się podoba, naprawdę.Gdzie go można dostać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co wiem, to są w sklepach typu wszystko za 4zl albo na jakichś bazarach/targach itp...ja u siebie nigdy ich nie widziałam, szczerze mówiąc.

      Delete
  8. Hej!
    super blog i śliczny kolor lakieru!
    może wpadniesz do mnie i weźmiesz udział w konkursie?;)
    obserwujemy?
    Pozdrawiam!
    http://bllablaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ojjj to zdecydowanie kolor nie dla mnie:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...