Sunday, 26 February 2012

Roses Are Red

Hi everyone,
Just a quick post for tonight with a nail art I did over Golden Rose Paris 30 (pink) which I'd worn for a couple of days. Roses made with Inglot 860. For the details I used acrylics paints which I use to paint regular paintings and a dotting tool +  Isadora nail art brush (which I love). I really cannot wait for spring...autumn/winter time is killing me...I think I will create the whole spring nail art wheel soon! I also added a dotless, more simple version for you to see, in case you're not into dots and look for a quicker design etc. Hope you like it.

You may also want to check Waiting Room for updates. Cheers x


                                                                           *  *  *
Hej,
Na dziś krótka notka ze wzorkiem, który zrobiłam na Golden Rose Paris 30 (róż), który nosiłam już przez kilka dni.  Róże namalowałam Inglotem 860. Detale zrobiłam normalnymi pędzelkiem do zdobień Isadora (bardzo mi się spodobał) i akrylami, których używałam kiedyś do malowania normalnych obrazów. Nie mogę doczekać się już wiosny...jesień/zima naprawdę mnie dobijają...chyba aż zrobię cały wzornik wiosennych nail artów niedługo! Dodałam też prostszą wersję bez kropek, w razie gdybyście nie przepadał za kropkami i szukały czegoś szybszego do zrobienia.

Możecie też sprawdzić Waiting Room, dodałam nowe lakiery. Dzięki!






12 comments:

  1. śliczne te paznokcie. zazdroszczę tak wprawionej ręki:)

    ReplyDelete
  2. Wyszło świetnie, zawsze masz takie fajne pomysły na zdobienia, więc czekam na ten wiosenny wzornik :)

    ReplyDelete
  3. ślicznie :) aż mam ochotę kupić farbki akrylowe :)

    ReplyDelete
  4. Śliczne te róże! Możesz zrobić kiedyś stepik zdobień? Jestem bardzo ciekawa jak je się robi :)) Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, dobra myśl. Spróbuję wymyślić coś łatwego i fajnego. Kiedyś już robiłam step, tutaj: http://www.whalesnails.blogspot.com/2011/10/skeleton-nail-art-tutorial.html

      Delete
    2. Przylaczam sie do prosby. Chociaz z moim talentem to pewnie tylko sobie poczytam. Potrafie spieprzyc nawet koncowki robione na tasme klejaca X)

      Delete
  5. ja tez chcę już wiosnę!!!! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...