Sunday, 19 February 2012

Pimp my Shrimp, Catrice

I thought it'd be a good idea to show Pimp My Shrimp today as it's a new shade with a new brush...I found the new Catrice shades slightly boring but I had to buy Pimp My Shrimp purely for its name! It makes me laugh, well funny. Anyway, the colour is a bright coral, which is definitely more orange than pink. There's definitely something shrimpy about it. It's a cool, wearable colour, great for pedi as well. I really like the new brush, it's so much better (since it's rounded, it's very easy to paint nails). I'm just not a big fan of Pimp My Shrimp's formula, it's a bit gluey/sticky and difficult to handle. It also seemed to me while swatching that it'd dry for ages...but I haven't worn it yet, so I can't really tell. I had to apply 3 coats for full opacity.
                                                                           *  *  *
Pomyślałam, że dobrze będzie dziś pokazać Pimp My Shrimp, bo to nowy kolory, z nowym pędzelkiem. Nowe kolory Catrice wydały mi się trochę nudne, ale musiałam kupić Pimp My Shrimp ze względu na nazwę. Bardzo mnie śmieszy. Kolor to intensywny koral, który jest zdecydowanie bardziej pomarańczowy niż różowy. Na pewno ma w sobie coś krewetkowego. Fajny, niezbyt wymagający kolory, chyba będzie świetny na pedi. Podoba mi się nowy pędzelek, jest dużo lepszy (łatwiej się nim maluje ze względu na zaokrąglenie). Niezbyt podpasowała mi jednak formuła, taka kleista, ciągnąca się...ciężko było to ogarnąć. Poza tym jak malowałam do zdjęć, to odniosłam wrażenie, że to lakier z serii tych, które schną wieki...ale nie nosiłam go jeszcze dłużej, więc tak naprawdę nie mogę nic mówić. 3 warstwy do pełnego krycia.



20 comments:

  1. Czekałam z wielką niecierpliwością, aż go pokażesz - dziękuję :D
    Bardzo mi się podoba, nawet chciałam go dziś kupić, ale nie było :(
    No i cieszę się, że zaokrąglili pędzelki, takimi zawsze wygodniej mi się malowało.

    ReplyDelete
  2. piekny kolor! *.* a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    ReplyDelete
  3. o wygląda jak ten mój Kobo Coral :)

    ReplyDelete
  4. yeh i am going to get it for the name. its a great colour too so that's a bonus :P

    ReplyDelete
  5. Fajny, podoba mi się chyba najbardziej z Catricowych nowości :)

    ReplyDelete
  6. Ładny :)
    Tak w ogóle to uwielbiam Twoje paznokcie :)

    ReplyDelete
  7. Piękny kolor, ale lakiery catrice zniechęciły mnie okropnie, schną bardzo długo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nie jestem zadowolona ze schnięcia i trwałości Catrice. Ale czasem jakoś kuszą, ech!

      Delete
  8. Oooo, piękny!
    Mi bardzo spodobała się nazwa ACid/DC :D

    ReplyDelete
  9. szkoda że to 3warstwowiec bo jest śliczny a choruję na takie kolory :D

    ReplyDelete
  10. Mam go i podziwiam Cię, że udało Ci się nim pomalować bez pęcherzyków. Pod względem konsystencji jest beznadziejny ;(

    ReplyDelete
  11. kurcze... te Catrice... Zawsze czymś kuszą a potem to los na loterię. Albo się wgra coś super albo coś co ma piękny kolor ale z całą reszta gorzej...
    Bo ten ma kolor boski

    ReplyDelete
  12. Kolorek całkiem ciekawy tylko aż 3 warstwy :( szkoda,szkoda... zapraszam do mnie:pefectbody-fit.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nie moj kolor ale "imie" lakieru jest zajebiste :)

    ReplyDelete
  14. Jeśli długo schnie, to nie zostałby moją miłością z nic w świecie :D

    ReplyDelete
  15. On niestety schnie wieczność przy tych trzech warstwach :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...