Sunday, 12 February 2012

Moonlight Express, Catrice

Hiya,
I was off for some time...partially because I was busy, partially because my blog life became a bit hectic. Firstly, I'll focus on the nail polish, Moonlight Express (Catrice) from their cosmic Out of Space limited collection. I have a few shades like that but I bought it for its name. I really dig it. The nail polish itself is fun too, bluish vamp with blue shimmer (which isn't all that visible, but photographs well). The formula is thick and it doesn't need many coats. 2 thin coats are enough. I really liked all the vampy shades from this collection, Beam me, Scotty especially (suede finish!)

                                                                      *  *  *
Hej. Trochę mnie nie było, po części dlatego, że byłam zajęta a po części dlatego, że moje blogowe życie zrobiło się lekko zwariowane. Najpierw skupię się na lakierze. Na dziś przygotowałam Moonlight Express (Catrice), z ich limitowanej kolekcji kosmicznej Out of Space. Mam w sumie kilka podobnych kolorów, ale ten kupiłam ze względu na nazwę. Bardzo mi się podoba. Jeśli chodzi o lakier to taki niebieskawy vamp z niebieskim shimmer (który nie jest specjalnie widoczny, ale pięknie wychodzi na zdjęciach). Formuła jest gęsta i nie trzeba wielu warstw do pełnego krycia...2 cienkie są w porządku. Bardzo podobały mi się vampowe lakiery z tej kolekcji, szczególnie Beam me, Scotty! (z wykończeniem suede).






When it comes to blogging, by accident, my friend discovered that someone steals my blog identity and writes e-mails to various brands asking for products to test etc. Luckily, she didn't get any products but in fact, we do not know how many brands she contacted and how many blog identities she's stolen. Scary thing! I don't really care if she got any free nail polishes, but stealing someone's identity is truly scary to me and I'm lost for words!
                                                                           *  *  *
A jeśli chodzi o blog, jak już pewnie wiecie, Sabbatha odkryła, że osoba posługująca się imieniem Daria podszywa się pod mój blog i wysłała mail do firmy, z prośbą o darmowe lakiery do testów. Tak naprawdę nie wiemy do ilu firm napisała i pod ile blogów mogła się podszyć. Jestem tym mocno zniesmaczona i nie chodzi mi o to, że mogła dostać darmowe lakiery, ale o to, że ukradła moją tożsamość (w dodatku jej e-maile były podobno dość nierozgarnięte, bomba!). Po prostu brak słów. Dzięki dziewczyny za pomoc i nagłośnienie sprawy. Więcej możecie poczytać na np u SpookyNails i UrbanWarrior. Ta informacja wczoraj kompletnie mnie rozwaliła i w ogóle nie wiedziałam co napisać...



16 comments:

  1. Fajny ten lakier ;)Ludzie nie potrafią szanować innych oraz ich pracy ;< Ja np. się ostatnio dowiedziałam, że moje zdjęcia ktoś sobie na allegro wykorzystał... Super -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co ja już nie walczę ze zdjęciami, ale to co spotkało Rrose to masakra jakaś. A lakier bomba :>

      Delete
  2. Piękny :) podobny do lovely 375

    a co do tej sprawy... to ymm... ;/ niemiło, bardzo niemiło i nieprzyjemnie

    ReplyDelete
  3. Świetny kolor, taki całkowicie "Twój" ;))
    Co do tej sprawy, już się wypowiedziałam u Sabb, szczyt chamstwa :[

    ReplyDelete
  4. Głupia sytuacja, nie wiem jak ktoś może mieć zero szacunku do osoby jak i do samego bloga. Dobrze, że wszystko wyszło na jaw.

    Lakier jest piękny, wygląda zjawiskowo:)

    ReplyDelete
  5. Lakier śliczny,, niby prosty, ale ma swój urok.
    Współczuję nieprzyjemnej sytuacji...

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładny lakier, uwielbiam lakiery z drobinkami (i nigdy nie wiem, czy shimer/glass/itd, ale i tak mi się podobają :))

    A sytuacji współczuję - ktoś jest zwyczajnie bezczelny i po prostu próbuje pasożytować na czyjejś pracy.

    ReplyDelete
  7. lakier bardzo ładny :)
    a sytuacja beznadziejna, szkoda, że znajdują się takie osoby, które oszukują, poszywają się pod innych... ehhh szkoda słów na takie osoby

    ReplyDelete
  8. To strasznie przykre, że ktoś tak sobie przywłaszcza bloga na którym ktoś inny siedzi długie godziny, przygotowuje zdjęcia, pisze posty i myśli o tym aby wszystko było najlepsze. I to dla kilku lakierów? Czy warto być nieuczciwym? Przecież te lakiery to nazwijmy to rodzaj nagrody za cały ten trud. Taka wisienka na torcie. Bo całym tortem są ludzie, którzy czytają tego bloga. A tego ta dziewczyna Ci nie odbierze. Oczywiście sytuacja jest okropna i coś takiego należy ścigać i nagłaśniać.

    ReplyDelete
  9. Również jestem fanką lakierów z tej kolekcji :)

    ReplyDelete
  10. Tak, zdecydowanie w moim stylu :)
    Czemu wcześniej go nie widziałam ? :( Na pewno kupiłabym go.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobacz u SpookyNails, akurat pokazała bardziej dostępny odpowiednik. Może gdzieś znajdziesz u siebie. :) http://www.spookynails.com/2012/02/lovely-crystal-strenght-375.html

      Delete
  11. Co za bezczelność,niestety coraz więcej słyszy się o takich przypadkach, na szczęście udało się to wykryć :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...