Wednesday, 8 February 2012

Minnie Mouse, H&M

Hi!
Minnie Mouse, H&M for tonight. I can't really express how much I love this bottle. It's fun, cheesy and retro, and this shape and label, it's all too cute. Since I've become some kind of professional nail polish collector, I tend to fall for interesting bottles...The shade itself I'd describe as vivid pink (hot pink perhaps?), it leans very slightly towards pink with subtle orange tint (but it happens in artificial light). It's very opaque in 1 coat, but needs 2 to look cool, I would say. I must say that I really love nail polishes from H&M (the ones I've got are very opaque, dry quickly and last fairly long, which is nice considering their price).


                                                                          *  *  *
A na dzisiejszy wieczór Minnie Mouse (H&M). :) Nie umiem opisać jak bardzo podoba mi się ta butelka. Jest taka z przymrużeniem oka, kiczowata i nieco retro...do tego fajny kształt i nalepka, po prostu cud miód. W związku z tym, że chyba stałam się już profesjonalnym lakierowym zbieraczem, mam jakąś dziwną słabość do ciekawych butelek....Kolor to jaskrawy róż, który ma dość niewidoczne (:D) pomarańczowe tony (czasem widać to w sztucznym świetle). Pierwsza warstwa kryje całkiem dobrze, ale potrzebne są raczej 2 żeby wyglądał porządnie. Ostatnio znowu naszło mnie na lakiery z H&M (przynajmniej te, ktore mam są dobrze kryjące, schną szybko i trzymają się dość długo, co jest bardzo na plus biorąc pod uwagę ich cenę).




23 comments:

  1. Ale różowiasty i słodziasty :D

    ReplyDelete
  2. Lubię takie kolorki, podoba mi się :D

    ReplyDelete
  3. nieee no butelka i kolor rozwalily mnie na łopatki;)

    ReplyDelete
  4. Świetny kolor, taki nietypowy! A cenowo jak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mówiąc to nie pamiętam, pewnie około 9.99...kupowałam w wakacje i miałam zniżkę dzięki koleżance pracującej w H&M ;)

      Delete
  5. Boska butelka :)Mi się marzy jakiś lakier Ciate ze względu na kokardkę ;)

    ReplyDelete
  6. slodkie to malo powiedziane!!:))))

    ReplyDelete
  7. Słodki lakier i buteleczka :D. Mrrau! :D

    ReplyDelete
  8. Rzeczywiście, buteleczka jest świetna, kolor też ładny :)

    ReplyDelete
  9. kolor strasznie mi się spodobał i ta buteleczka.. :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny kolor, świetny na wiosnę (nigdy nie sądziłam że to powiem heh, pastele zimą mi nie leżą, a latem nie noszę vampów..)

    ReplyDelete
  11. `świetny bloog ! . sorry , za spam . Ale dopiero w sumie zaczełaam . http://nofashion-nolife.blogspot.com/ obesrwuję i liczę na to samo . ; )

    ReplyDelete
  12. Jej! Cudowny kolor, właśnie naszła mnie myśl, że takiego różmu mibrakuje. Gdybym widziałą taki kolor w moim H&M - od razu bym kupiła. Ciekawe czy u mnie się pojawi... uwielbiam ich lakiery!

    H.

    ReplyDelete
  13. Świetny blog! Chciałabym zobaczyć całą Twoją lakierową kolekcję :)

    ReplyDelete
  14. Szkoda ze wpadam tu przez tą całą sytuacje z ową Daria, a nie żałuje świetny blog, na pewno dodaje do follow!
    Musze się przyznać ze mam całą skrzyneczkę lakierów ale żadnego rożu (shame on me) ! Chyba muszę się przejść do H&M (lubię ich lakiery).

    Pozdrawiam
    http://lenna8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Nie mam (JESZCZE!!!) lakierów z H&M :( ale myślę, że coś da się z tym zrobić

    ReplyDelete
  16. This is so pretty!! And that bottle is super cute!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...