Saturday, 18 February 2012

Marzipan, IsaDora

Hi,
I prepared something happier for Saturday...it's a great spring/summer shade from IsaDora, called Marzipan (yum). I must say that I'm slightly bored with all mint nail polishes, so this one is a great change. Pastel green without any blue tones, yay. Pure loveliness! It has a very good coverage and it seems to have a lot of white in its base (so it looks rather bold on hands). Marzipan needs 2 coats to be opaque, which is cool considering it's a pastel polish. I love IsaDora's wide brushes, which are also rounded. Painting is so much easier for me (but I know many people dislike wide brushes). Can't wait to wear it in the summer with a bit of tan.

                                                                         *   *   *
Przygotowałam coś weselszego na dziś...super odcień na wiosnę/late z IsaDory, który nazywa się Marzipan (yum). Muszę powiedzieć, że jestem już trochę znudzona tymi wszystkimi miętowymi lakierami, więc ten jest świetną odmianą. Pastelowa zieleń bez żadnych niebieskich tonów (kojarzy mi się z lodami pistacjowymi). Dla mnie cudo. Dobrze kryje jak na pastelowy, wydaje mi się, że ma dużo bieli w bazie (więc na rękach jest taki wyrazisty). Marzipan wymaga nałożenia 2 warstw, żeby wyglądać dobrze. Pewnie już o tym kiedyś pisałam, ale uwielbiam szerokie pędzelki IsaDory, który są dodatkowo zaokrąglone. Dużo łatwiej maluje mi się takimi pędzelkami (ale wiem, że dużo osób nie przepada za szerokimi, kwestia upodobań). Nie mogę się doczekać żeby ponosić go w lecie, najlepiej z lekką opalenizną.





Jeśli macie chwilę, zerknijcie na konkurs Fenjal




16 comments:

  1. Rzeczywiście bardzo fajny kolor, całkiem oryginalny :).

    ReplyDelete
  2. Extra :) idealny bedzie na wiosne :)

    ReplyDelete
  3. no też się nim jaram, boski jest :D

    ReplyDelete
  4. cudny kolor! takiego chyba jeszcze nigdzie nie widziałam, a jest naprawdę piękny=)

    ReplyDelete
  5. Śliczny kolor, aż mi narobiłaś ochoty na (moje ulubione) lody pistacjowe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ja ciągle mam na coś ochotę przez lakiery, połowa kojarzy mi się z jakimś jedzeniem!

      Delete
  6. Śliczny kolor, aż czuć wiosnę! Trochę podobny do Gargantuan Green Grape OPI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście kolory chyba podobne, ale z tego co czytałam GGG jest trochę trudny w obsłudze i jest mniej kryjący, ale nie mam, to nie wiem tak naprawdę. ;)

      Delete
    2. faktycznie w obsłudze nie jest najprzyjemniejszy, ale jak się ma cierpliwość to naprawdę fajnie wygląda, chociaż fakt, trzy warstwy albo dwie grubsze to minimum!

      Delete
  7. Ale śliczny, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Mniam,uwielbiam lody pistacjowe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...