Tuesday, 21 February 2012

Holographic 120, Golden Rose

Hi,
Another pretty polish for tonight, it's from Golden Rose's holographic series, number 120. I really love holo nail polishes and I wish I had more. This one I got from my nail polish friend and I'm so so so happy, because it's hard to find a decent red holo. The colour is a little bit strange because in regular, daylight it looks pinkish, whereas in sunlight or artificial light it turns orange red. The holo effect is subtle but certainly visible. Sometimes I don't like holo shades in daylight (they're often too muted), but this one is so pretty and reminds me of food...but can't really tell what it is. Sherbet? Berry ice cream? Any suggestions!? (2 thicker coats)


                                                                    *   *   *
Na dziś kolejny cudny lakier, holograficzny z Golden Rose, nr 120. Uwielbiam lakiery holo i chciałabym mieć więcej. Ten dostałam od lakierowej koleżanki i bardzo, bardzo, bardzo się cieszę. Ten lakier jest trochę dziwaczny, w dziennym świetle wpada w róż, a w sztucznym/słońcu wpada w pomarańczową czerwień. Efekt holo jest dość subtelny, ale widoczny. Czasem nie podobają mi się lakiery holo w normalnym świetle (często są jakieś takie wyblakłe i bez wyrazu), ale ten jest piękny i kojarzy mi się z jakimś jedzeniem...ale nie potrafię sprecyzować. Sorbet? Jagodowe lody? Jakieś sugestie?? (2 grubsze warstwy)




12 comments:

  1. Na pierwszym sorbet malinowy ;)
    Za to drugie zdjęcie *_*

    ReplyDelete
  2. bardzo ładny ten lakier:) jakoś nie mogę nigdzie takich dostać:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba najłatwiej je dostać na wyspach GR, ale ciężko na takie trafić, wiem. v_v

      Delete
    2. Najłatwiej w sklepie internetowym GR: http://sklep.goldenrose.pl/
      Na wyspie GR nigdy holograficznej serii nie widziałam :/

      Delete
  3. Jest wspaniały *.*
    U mnie na wysepce GR nie ma holograficznych :(

    ReplyDelete
  4. szkoda że u mnie lakiery GR są ciężko dostępne,w Warszawie tego pełno a w Krakowie prawie zero

    ReplyDelete
  5. bardzo mi się podobają te holograficzne lakiery GR
    mam w planie kupić sobie chociaż ze 3 ;)

    ReplyDelete
  6. taki jakiś nie mój,czarny lepszy :D

    ReplyDelete
  7. Bardzo lubię całą holo serię z Golden Rose'a

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...