Saturday, 4 February 2012

Emerald City, SpaRitual

Hello ladies,
I thought I would post something happier and brighter today. I'm feeling a bit feverish but I spent a lot of time tidying up, sorting things etc. I just can't wait for spring. For today I've got Emerald City (SpaRitual), it's a mini bottle, which I got from Sabb (again, haah!)
To be honest, I'm not a fan of mini polishes because brushes are usually a bit of a pain. For me, it's just more difficult to cover the whole nail quickly and it often needs more coats. At least in my case, perhaps it depends on nails and painting skills. I love the colour, it's a bright, vivid and lovely turquoise which I think is very flattering for light, mid and dark skin tones. It's not extremely unique colour, but one of the prettiest turquoise shades in my stash. These were 3 coats (it looked much more opaque in real life, VNL in the photos is a bane of my blogging life!)


                                                                          *  *  *
Hej. Pomyślałam, że dzisiaj pokażę coś weselszego i bardziej żywego. Od kilku dni rozkłada mnie jakieś przeziębienie, ale próbuję zająć sobie czas sprzątaniem, układaniem i porządkowaniem. Nie mogę się już doczekać wiosny...na dziś mam Emerald City od SpaRitual w wersji mini (który dostałam od Sabb - znowu, ha!)
Szczerze, nie przepadam za wersjami mini, bo często pędzelek jest prawdziwym utrapieniem. Przynajmniej mi jest trudniej pokryć całe paznokcie i zwykle muszę nałożyć więcej warstw. Może tylko ja tak mam,  pewnie to zależy od paznokcie i umiejętności malowania. Pomijając to, uwielbiam ten kolor. Żywy, wibrujący i uroczy turkus, który według mnie pasuje do jasnych, średnich i ciemnych karnacji. Nie jest może szczególnie wyszukanym kolorem, ale na pewno jednym z ładniejszych turkusów w moim zbiorze. 3 warstwy (na żywo nie był tak prześwitujący, widoczna tylko na zdjęciach linia paznokci jest zmorą mojego blogowego życia!)




P. S. Remember to check Waiting Room, I just added a few new polishes.
P.S. Pamiętajcie, żeby sprawdzać Waiting Room, dodałam kilka lakierów.




11 comments:

  1. o fajnie u ciebie wygląda, ja dałam 4 warstwy az ale szybko wysycha przynajmniej :)

    ReplyDelete
  2. That color looks very nice on you, I feel the same way about mini bottles

    ReplyDelete
  3. Rzeczywiście cudny ten turkus! :)

    ReplyDelete
  4. Lato w butelce! Niesamowity kolor, gdy jeszcze nie byłam uzależniona od lakierów, to właśnie takie odcienie wybierałam :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo przyjemny i wiosenny kolorek :)

    ReplyDelete
  6. Prześliczny turkusik, wygląda na bardziej niebieski niż zielony - takie lubię :)

    ReplyDelete
  7. Mam taki sam :)) śliczny jest :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...