Monday, 13 February 2012

Drink With Lime, 255, Sensique

I don't know why but whenever I see lime green nail polishes I think that I've already got it and they all seem to be the same to me (which is obviously far from the truth). I think it's some kind of brain dysfunction, ha! This one (Drink with lime) comes from a limited summer collection from another Polish brand, called Sensique. It's a vivid, bright acid green. Formula and brush are easy to manage, it's inexpensive and simply cool. Opaque in 2 coats. I really appreciate it that we have so many nail polish brands in Poland. Lots of fun!

                                                                       *  *  *
Nie wiem czemu ale zawsze jak widzę takie limonkowo-kwasowe zielone lakiery, to mam wrażenie, że już taki mam i że wszystkie są jednakowe (co oczywiście mija się z prawdą). Wydaje mi się, że mam jakąś dysfunkcję mózgu, ha! Ten lakier to Drink with Lime 255 Sensique z letniej serii. To taka żywa, jaskrawa zieleń (w sumie nie przypomina mi aż tak limonki, ale jakoś tak ten kolor funkcjonuje). Formuła i pędzelek są w porządku, do tego przyjazna cena...po prostu fajny lakier. 2 warstwy kryją w porządku. Coraz bardziej doceniam, że mamy tyle fajnych, niedrogich lakierów w Polsce. ;)



Comparison/Porównanie!
L:R Drink With Lime, Aciiid (Models Own), Who the Shrek Are you? (OPI), Drink With Lime



P.S. I just hate it.. green polishes make my hands look so pink in the photos!

14 comments:

  1. u Ciebie na tych zdjęciach wszystkie lakiery wyglądają mega, szkoda, że na moich w rzeczywistości tak nie jest :(

    ReplyDelete
  2. Świetnie u Ciebie wygląda, pasuje do paznokci :)
    U siebie na paznokciach niezbyt lubię takie zielenie, a szkoda, bo kocham ten kolor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He, u mnie może i pasuje, i w sumie lubię taki kolory, a jakoś rzadko takie kolory noszę, nie wiem czemu. Może się starzeję. ;)

      Delete
  3. o jaa... uwielbiam takie kolory lakieru! :P

    ReplyDelete
  4. świetny :)) mnie brakuje podobnego w kolekcji

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. też mi się podoba. Pięknie błyszczy. Jaki topper zastosowałaś?

      Delete
    2. Żaden. Nie używam topu do zdjęć, zazwyczaj. Jak użyję, to wspominam o tym w notce. ;)

      Delete
  6. A mi przypomina limonkę. Aż mi się caipirinha zamarzyła, napiłabym się ;)

    ReplyDelete
  7. Rzeczywiście, każdy inny! :D

    ReplyDelete
  8. Shrekowe kolory są świetne tylko nie zawsze do wszystkiego pasują ;-P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...