Saturday, 25 February 2012

Alter Ego, Color Club

Hello,
For today I've got Alter Ego from Color Club. This nail polish has a truly dual nature. ;) I would say its close-up looks so-so, but from a distance Alter Ego's simply stunning (I love metalllic nails effect). It is  a very washed out purple with gold sparkles all over...so it has a slight duo chrome effect, it's a glass flecked and metallic at the same time...I have no idea how to classify it! Actually, it's not that duo chrome, you can see that in the bottle, but applied on nails is not that obvious (unless you stare). The formula is a bit thin, it required 3 coats (maybe 2 would be fine as well, luckily it dries quickly). Basically, I think it'd be a good idea to apply it over some dark nail polish (perhaps it would highlight golden sparkles more?)

                                                                    *  *  *
Na dziś przygotowałam Alter Ego (Color Club). Ten lakier ma naprawdę podwójną naturę. ;) Według mnie w przybliżeniu wygląda tak sobie, a z pewnej odległości jest po prostu mega (uwielbiam takie metalowe paznokcie). Sam kolor to bardzo wyblakły fiolet ze złotymi drobinkami...więc ma nie tylko lekki efekt duochromu, ale jest też j glassfleckiem i metaliczny. Serio nie wiem jak go sklasyfikować. Właściwie to nie jest aż tak bardzo duochromowy, widać to w butelce, ale na paznokciach efekt trochę zanika (chyba, że się gapimy - wymownie). Jest dość rzadki, więc użyłam 3 warstw (pewnie 2 też byłby ok, na szczęście schnie szybko). Ogólnie wydaje mi się, że dobrym pomysłem byłoby nakładanie go na jakiś ciemniejszy lakier (wtedy może podbijałby bardziej złote drobinki?)




16 comments:

  1. mowilam ze jest super!

    moj ten nie z tkmaxx ma jednak ciut inne wykończenie, chyba kwestia serii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziwne to...w sumie szkoda, że nie porównałaś. :P Zobaczę jeszcze jak wygląda z Purple Gala.

      Delete
  2. świetnie się błyszczy, zdecydowanie przypomina metal,a takie lakiery baaardzo lubie:D

    ReplyDelete
  3. Na Twoich zdjęciach wszystko świetnie wygląda i prawie wszystko kusi ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, no bez przesady ;) ale dzięki, cieszę się, że tak myślicie. :D

      Delete
  4. Ostatnio patrzyłam na niego na allegro, ale w końcu nie kupiłam.

    ReplyDelete
  5. Bardzo bardzo mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Twoje swatche i paznokcie :) Pięknie wyszło :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne!
    I gratulacje, wygrałaś konkurs na nazwę lakierów Barbry :D

    ReplyDelete
  8. Rzeczywiście lepiej wygląda z większej odległości. W ogóle to dość niespotykany odcień, podoba mi się :>

    ReplyDelete
  9. Ostatnio też "wpadłam" w metaliczne lakiery do paznokci :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...