Thursday, 16 February 2012

322, Bell (Fashion Colour)

Another Polish nail varnish, a very pretty coral from Bell, no 322. Again, it's not the most unique shade but very flattering. I really like such colours because they match everything and it kinda feels younger than reds on me (in my opinion), but it still feels feminine. I'm going to prepare some coral comparisons soon, I'm just waiting for a proper daylight. It's a coral more on a pink side than orange. I had to apply 3 coats to make it even and opaque. (I know it looks a bit sheer in the photos, but I always have issues with it when it comes to jellish formula). It looks very decent in person.


                                                                     *  *  *

Kolejny polski lakiery, bardzo ładny koral Bell, nr 322 z serii Fashion Colour. Nie jest to najbardziej oryginalny kolor, ale fajnie wygląda na dłoniach. Lubię takie korale, bo pasuję do wszystkiego i nie wydają mi się tak poważne jak czerwienie (no już tak mam), ale mimo to wydają mi się kobiece. Niedługo przygotuję jakieś porównanie koralowych lakierów, czekam tylko na lepsze światło dzienne. Ten lakier to koral, który jest bardziej różowy niż pomarańczowy. Musiałam nałożyć 3 warstwy żeby było równo i kryjący (ale jeśli macie krótkie paznokcie, myślę, że spokojnie 2 warstwy wystarczą). Wiem, że na zdjęciach jest trochę przezroczysty, ale zawsze mam z tym problemy z żelkowymi lakierami...na żywo wygląda bardzo przyzwoicie.



Check Waiting Room, I added some new nail polishes.

Zbadajcie Waiting Room, dodałam kilka nowych lakierów.


18 comments:

  1. Piękny, muszę go wreszcie kupić!
    Nałożyłaś top coat czy on tak lśni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lśni, nie używam topu jak robię swatche, chyba, że to glittery itp, ale wtedy zwykle zaznaczam, że top jest. :)

      Delete
  2. Sliczny odcień :) I jak się błyszczy.

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie kolory, a nadal zadnego nie mam... Muszę to nadrobić :)

    ReplyDelete
  4. Korale na mnie mi się ni podobają, ale na Tobie wygląda ten kolor świetnie :) Może się w końcu przekonam ;)

    ReplyDelete
  5. Koralowo mi, przy następnej wizycie w Naturze wyląduje w moim koszyku :D

    ReplyDelete
  6. Ciekawy kolor, bardzo intensywny :)

    ReplyDelete
  7. Piękny, aż mi narobiłaś ochoty na jakiś koral :>

    ReplyDelete
  8. jak on się ma do essie carousel coral?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak na szybko nie mogę powiedzieć,zwłaszcza w sztucznym świetle - pewnie są zbliżone. Zrobię najlepiej porównanie i wrzucę jakoś niedługo. Zapraszam więc do zaglądania na blog. :)

      Delete
    2. dzięki, będę zatem zaglądać :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...